AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hei Er så bekymret for at jeg aldri vil møte noen å få familie med. Har mange venner og lever et sosialt liv, men for tiden med en stor klump i magen. Har kjærlighetssorg over en jeg ikke får, og føler jeg aldri vil bli forelsket igjen Anonymous poster hash: df76a...713
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Normalt. Du vil forelske deg igjen. Bare vent Anonymous poster hash: f653e...978
Hjertefisk Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Velkommen i klubben! Det er nok helt normalt. Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 TS Her.. 29 år Ikke vært åpen for forelskelse, men så kom den etter flere år.. Som lyn fra klar himmel.. Nå kjærlighetssorg.. Og redd for å ikke føle det samme igjen. Anonymous poster hash: df76a...713
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg selv føler at jeg aldri kan forelske meg igjen. Jeg har vært forelsket i èn person og det var jeg i fem år. Vi var sammen altså. Men det ble slutt for noen mnd siden og jeg har møtt et par menn, men jeg får ikke denne følelsen... eller, jeg holdt kanskje på å få følelser for en fyr, men fant heldigvis fort ut at han ikke er lurt å få følelser for, så det forsvant fort. Men ja... jeg går også rundt og lurer på om jg noengang kan forelske meg igjen. Kommer jeg noengang til å elske noen like mye som jeg elsket eksen min? (elsker eksen ennå forresten, tror nok jeg alltid vil gjøre det) Anonymous poster hash: f653e...978
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 TS her. Hvor gammel er du da? For min del vil jeg ha familie nå, føler meg klar for det! Anonymous poster hash: df76a...713
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Hei Er så bekymret for at jeg aldri vil møte noen å få familie med. Har mange venner og lever et sosialt liv, men for tiden med en stor klump i magen. Har kjærlighetssorg over en jeg ikke får, og føler jeg aldri vil bli forelsket igjen Anonymous poster hash: df76a...713 Hei TS - jeg har det på akkurat samme måte! Får nesten litt panikk Har veldig lyst på flere barn, og føler jeg snart må finne noen... Jeg vil jo gjerne bli kjent med denne personen før jeg etablerer meg, men kan ikke vente til eggstokkene tørker inn Samtidig har jeg ikke lyst til å finne noen (andre), for jeg savner eksen så sårt. Jeg kommer aldri til å finne noen som han! Jeg er 25 Anonymous poster hash: 7e2cf...6f8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Jeg gråt litt for en halvtime siden for jeg ble sittende i sofaen og tenke det samme. Er i samme situasjon som ts, "gammel" og med en kjærlighetssorg over en jeg ikke får..Ser ikke for meg at jeg kommer til å rekke å møte en ny samtidig som jeg fremdeles kan få unger og egen familie. Blir skikkelig trist og deppa av det Anonymous poster hash: a9a9c...b74
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 TS her: Du er 25, jeg er 29.. Vi har enda tid da, men kan jo ikke bruke årevis heller.. Ihvertfall ikke jeg.. Føler også jeg aldri kommer til å finne noen som han jeg er forelsket i desverre. ÅÅÅ! Men jeg tenker mere at hvis jeg møter en er jeg villig til å ta en sjanse på det med barn, trenger liksom ikke vente flere år heller.. Anonymous poster hash: df76a...713
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Hei Er så bekymret for at jeg aldri vil møte noen å få familie med. Har mange venner og lever et sosialt liv, men for tiden med en stor klump i magen. Har kjærlighetssorg over en jeg ikke får, og føler jeg aldri vil bli forelsket igjen Anonymous poster hash: df76a...713 Dette var som å lese om seg selv, bortsett fra at jeg ikke vil ha barn. Er "bare" 23år, så jeg har vel som folk sier "god tid". Men jeg ser likevel for meg en tilværelse som evig singel og med huset fullt av katter. Krysser fingrene for at det ikke skjer med noen av oss Anonymous poster hash: 4eb7c...ec9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 TS her: Lenge sia du var forelska da? Anonymous poster hash: df76a...713
Gjest .-L-. Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Kan ikke si at jeg er beskymret, men jeg savner en å være glad i. Singeltilverelsen er ikke så gale heller, Sjelden jeg treffer en jeg er/blir tiltrukket av og som jeg klikker skikkelig med også. Ser for meg at jeg må vente en stund til jeg blir forelsket igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #13 Skrevet 20. november 2013 TS her: Lenge sia du var forelska da? Anonymous poster hash: df76a...713 Hvis det er meg over her (23) du mener, så har jeg hatt kjærlighetssorg i snart 9 mnd. Går liksom aldri over dette her Og du? Anonymous poster hash: 4eb7c...ec9
svante Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Jeg styrer mot en evig singeltilværelse, men kan ikke si at det bekymrer meg så mye. Det er nå bare sånn det er.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #15 Skrevet 20. november 2013 TS: Ikke hatt kjærlighetssorg så lenge da, ca 2 måneder. Men ser ikke bedring.. Svante: Hvorfor sier du evig singeltilværelse? Skal vi ikke gi hverandre litt håp her? Anonymous poster hash: df76a...713
svante Skrevet 20. november 2013 #16 Skrevet 20. november 2013 Joda, det kan vi godt. Neste år skjer det! ;-) Grunnen til at jeg sier evig singeltilværelse er fordi det nå for tiden fremstår som det mest sannsynlige utfallet. Men for all del, ting har en tendens til å endre seg plutselig.
Ravn1 Skrevet 20. november 2013 #17 Skrevet 20. november 2013 Godt å se at jeg ikke er den enste som tenker sånt. Har det egentlig på samme måte som deg ts. Har det fint som singel i grunnen, men jeg savner eksen inni mellom. Lurer ofte på om jeg kommer til å komme over han skikkelig, og faktisk klare å forelske meg igjen. Akkurat nå ser jeg for meg at jeg kommer til å være evig singel....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #18 Skrevet 20. november 2013 Vel, vi alle håper på å finne noen, uansett om du skulle være mann eller kvinne, ung eller eldre. Så det er rart om det ikke skulle konvergere Ingen bekymringer, om du prøver å finne noen, prøver å være mer sosial og åpen, så skjer det for så og si alle virker det som. Om man ikke får den beste av de beste, så er det nok likevel noen man kan ha det like godt med uansett. Anonymous poster hash: 661c6...840
zen Skrevet 20. november 2013 #19 Skrevet 20. november 2013 Normalt å tenke sånn, men ikke veldig klokt Kjærlighetssorger skal man igjennom, og det er en del av livet. Folk forelsker seg stadig vekk, selv enker og enkemenn på gamlehjemmet. Litt av livskunsten er å tørre å bevege seg inn i det ukjente og nyte nuet. Man kan jo bare prøve å skrive en liste over alt som kan gå galt og alt man ikke har kontroll over... hvis man tror man får et bedre liv av det...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #20 Skrevet 21. november 2013 Jeg også er litt småbekymret og lengter etter å kjenne kribling i magen min. Er 29, forelsket i en jeg ikke kan få da han allerede er etablert.. Kom igjen følelser, flytt fokuset fra ham og finn din egen!! Anonymous poster hash: 45224...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå