Gå til innhold

Erfaringer med Tikei-foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er det noen her som har erfaring med Tikei's foundation og har tips, triks og synspunkter?

Har selv hud som er lett for å bli kvisete i panna og på haka (aldri nese) men kan også bli litt tørr på kinnene. Kommer Tikei til å fungere for meg? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest November
Skrevet

Tikei funker for meg hvertfall :) Dekker rødhet helt greit, og ligger hele dagen uten å bli svettet bort. Jeg har tørr hud, men blir ikke noe tørrere av Tikei sin foundation. Får heller ikke urenheter av den.

Liker at de har stort fargeutvalg, med både kalde og varme toner :)

Er kanskje noen dager jeg skulle ønske den var litt mer dekkende, må bruke concealer under øynene og på store kviser f.eks.

Skrevet (endret)

Jeg likte den ikke såå godt. Kan være fordi fargen var helt feil for meg så jeg prøvde den bare 1-2 ganger før jeg gav opp :fnise:

Men anbefaler sterkt everydayminerals! Elsker den, huden ser flott ut, selv etter mange timer :)

Endret av Polymorph
Skrevet

Oppdatering: Bestilte prøver derfra (5 stk), og et døgn senere lå de i postkassen! :P Fant rett farge og den kjennes bra ut på huden! :) Har veldig lys hud og har aldri funnet rett farge i andre mineralfoundationer så nå er jeg glad!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja, bortsett fra at den "delte" seg utover dagen, og ikke dekket sånn alt for godt, så var den bra. Fant riktig farge, fikk mye bedre hud av den og ble ikke blank.

Anonymous poster hash: ed800...f40
Gjest hulderjenta
Skrevet

Jeg brukte Tikei for noen år siden. Mye finere på meg enn flytende foundations, men sluttet med den etter ensstund, pga at den innimellom framhevde tørre flekker på den ellers fete huden min, var ganske gul i nyansene og også glitret (la ikke merke til det til vanlig, men så det under gult lampelys).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...