AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg er sammen med en mann på 43 år. Jeg er 29. Han har et ganske stort behov for å gjøre "gutteting" og da mener jeg ikke ting som fiske, jakte, se på fotball med gutta osv.. det er festing med gutta som gjelder. I sommer var han på en ukes guttetur i Danmark. Fylla hver eneste dag. I januar skal han på fjellet en langhelg med gutta (et slags julebord.) Målet er å drikke seg dritings... I sommer har de planlagt å dra på Sweden rock festival. Jeg liker det ikke, det er nesten en uke med fyll osv.. jeg blir rett og slett usikker på hva han gjør. Jeg klarer ikke å stole på han 100 % kjenner jeg. Kunne tenke meg å være med eller at de gjorde litt andre gutteting som ikke innebar at de drakk seg dritings. Hva synes dere? hadde dere likt det? Anonymous poster hash: cbcd1...a9a
Gjest Summers Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Men drikker han bare på gutteturer eller oftere?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg hadde aldri vært sammen med en slik fyr. Det virker som om at han har sinnet/væremåte/holdning til livet til en 20-åring, men at kroppen viser at han er i 40-årene. Ikke bra. Men så har jeg litt strengere krav ift måtehold og alkohol enn det mange andre har også.. Anonymous poster hash: 7751d...990 4
Amphitrite Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Hadde aldri orket å være med mann som har som mål å bli dritings når han drikker. Sukk, så barnslig. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Han er like gammel som meg og oppfører seg som om han var yngre enn det du er TS. Skjønner ikke at du orker sånt som dette. Mannen må jo være umoden og ha problemer med å bli voksen. Håper ikke denne mannen har barn! Anonymous poster hash: 312ee...05c 1
seriouslyforreal Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg skjønner deg godt. Har samme forhold til alkohol selv, jeg stoler ikke på folk når de er veldig påvirket, og syns flatfyll er litt skummelt og ubehagelig. Du må snakke om alkoholvaner med ham. Spør ham om hva han selv tenker om drikkemønsteret sitt. Sett i gang tankekverna hans. Og fortell ham at du føler deg utrygg pga. dette. Det kan hende at han ikke syns drikkinga er verd at du skal sitte hjemme med en vond klump i brystet! Jeg har faktisk avsluttet et forhold pga. dette. Det endte opp med å bli "fylla eller meg", og da han ikke var villig til å gi opp lørdagsfylla (den sorten der du ikke husker ting fra kvelden i går osv) og moderere seg, endte det opp med at vi måtte bryte. Jeg ble knust over at han valgte som han gjorde, og jeg ser at en del av det handlet om at han ikke ville bli kontrollert av noen andre, men også at han faktisk foretrakk fylla fremfor et forhold med meg. Men i ettertid har jeg skjønt at det er mange som driver med denne typen drikking utover ungdomsårene, som faktisk har et problematisk forhold til alkohol og tendenser til avhengighet... Og da er det kanskje ikke rart om forholdet ryker. Du må kjenne på hva som er riktig for deg. Greier du ikke stole på ham i full tilstand, må han enten drikke mindre eller gjøre det slutt. Det finnes mange der ute som drikker i mer moderate mengder.
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Jeg ser ikke problemet med gutteturer og festing, men hvis målet er å bli dritings høres han rimelig umoden ut...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Jeg ser ikke problemet med gutteturer og festing, men hvis målet er å bli dritings høres han rimelig umoden ut... Det er vel noe uskjønt med en 43-åring som oppfører seg som en 23-åring... Anonymous poster hash: 312ee...05c 1
Gjest Chloe87 Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Syntes det er rart at en såpass voksen mann er så på hugget når det gjelder drikking og attpåtil planlegger å bli dritings. Begynn å drikke med venninner og se om han liker det.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Det er vel noe uskjønt med en 43-åring som oppfører seg som en 23-åring... Anonymous poster hash: 312ee...05c Oppfører seg som en 23-åring? Unnskyld meg, men jeg hadde blitt dritflau hvis jeg kjente 23-åringer som holdt på sånn.. Hilsen 23-åring.Anonymous poster hash: e447a...045
Purple Diamond Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Jeg er sammen med en mann på 43 år. Jeg er 29. Han har et ganske stort behov for å gjøre "gutteting" og da mener jeg ikke ting som fiske, jakte, se på fotball med gutta osv.. det er festing med gutta som gjelder. I sommer var han på en ukes guttetur i Danmark. Fylla hver eneste dag. I januar skal han på fjellet en langhelg med gutta (et slags julebord.) Målet er å drikke seg dritings... I sommer har de planlagt å dra på Sweden rock festival. Jeg liker det ikke, det er nesten en uke med fyll osv.. jeg blir rett og slett usikker på hva han gjør. Jeg klarer ikke å stole på han 100 % kjenner jeg. Kunne tenke meg å være med eller at de gjorde litt andre gutteting som ikke innebar at de drakk seg dritings. Hva synes dere? hadde dere likt det? Anonymous poster hash: cbcd1...a9a Høres ikke helt bra ut, nei... Men er det slik at han ikke kan finne på noe sosialt uten at det er alkohol med i bildet? Hvor ofte drikker han?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 That's what you get når du er sammen med en forvokst guttunge som ikke klarer å håndtere damer på sin egen alder. Anonymous poster hash: 28259...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #13 Skrevet 20. november 2013 Er dette den samme mannen som ville ha med dama på ferie til Thailand? Om det er det, så skjønner jeg ikke hvordan du orker! Om ikke, så er jo dette med ofte fyll nok til at jeg hadde trukket meg uansett. Jeg liker ikke fyll, hater at folk er fulle! Liker å drikke litt vin og konjakk jeg også, men hverken jeg eller mannen drikker oss fulle. Anonymous poster hash: 83e03...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå