*Ariel* Skrevet 4. desember 2013 #41 Skrevet 4. desember 2013 Titralac kan også brukes av gravide. Jeg sverger til det. 1
Stinelin Skrevet 4. desember 2013 #42 Skrevet 4. desember 2013 Men hvordan er de tyggetablettene de selger, noen med erfaring? Kunne liksom ikke tenke meg at det kunne være noe godt, derfor jeg kjøpte mikstur. Anonymous poster hash: 68986...a6b Jeg syntes rett og slett de var kjempegode, og spiste pakkevis for å holde halsbrannen i sjakk. Tror jeg syntes de var så gode fordi de reddet meg fra halsbrannen, som en psykisk effekt. For min del var det viktig å ikke spise eller drikke noe etter at jeg hadde tatt Galieve, ellers var det igang igjen. Altså skikkelige måltider som ble avsluttet med Galieve, og ikke noe småspising imellom.
Fim Skrevet 5. desember 2013 #43 Skrevet 5. desember 2013 Det er vel ikke helt riktig? Link kan også brukes av gravide (kunne i allefall for to år siden), men de mener at virkningen ikke er like god som med gavicon. Jeg gikk for Link sist fordi den fikk jeg ned og fungerte faktisk veldig bra. Jeg må sjekke felleskatalogen... Nå har jeg ikke hatt behov for noe syredempende før de siste dagene så jeg har ikke gjort annet enn å drikke melk når jeg legger meg. Å ligge på venstre side har også hjulpet veldig bra! Og ang juice, så er det noe av det verste jeg kan ha i meg. Da kommer magesyren oppover med en gang. Edit: Sjekket Link i felleskatalogen og det stod ingenting om forsiktighetsregler ved graviditet nå heller. Sist forhøre jeg meg i tillegg på apoteket. Haha, kanskje fyren jeg traff var feilinformert. Han var helt bestemt på at det bare var de to typene jeg kunne bruke… Eller kanskje de bare ikke er helt enige med seg selv. For min del funka Galieve helt supert, ihvertfall. Var redd tablettene skulle være ekle, men de var ikke det. Litt vanskelig å få dem til å slippe taket i tenna, men smaken er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #44 Skrevet 5. desember 2013 Et lite tips; Vær forsiktig med gløgg! Jeg fikk en ekstrem halsbrann som ikke lot seg stoppe av noe, og varte i et par uker faktisk. Anonymous poster hash: 249e9...bf4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #45 Skrevet 5. desember 2013 Etter å ha gått til det skrittet å be om sykemelding, noe pga av halsbrann, men mest pga svimmelhet og dårlig almenntilstand kan jeg faktisk spise hva jeg vil. Nå som jeg har roet ned på jobb, er halsbrannen helt borte. Har egentlig en ganske stressende jobb, hvor jeg står med hovedansvaret og ofte gjør jobben alene på prosjekter med tildels alt for korte frister. Nå som jeg er sykemeldt håper jeg sjefen ser at jeg ikke lengre kan ha hovedansvaret, og ikke minst ser at vi må være to på alle prosjekter, slik at det er noen som kan overta på kort varsel dersom jeg skulle behøve mer sykemelding. Til nå har det ikke vært mulig for noen å steppe inn på kort varsel da prosjektene er av en slik grad at det er mye å sette seg inn i. I perioder har det også vært en del kveldsarbeid.Anonymous poster hash: 23ee3...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå