Sheltay Retrac Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg jobber på skole og skal for første gang på kommunens julebord. Det er et stort julebord med middag og dans. Hva har man på seg egentlig? Er det full rulle med coctailkjole og lekker sminke? Aner ikke om jeg må ut og shoppe kjole eller ikke. Jeg er 31 år om det har noe å si. Hva skal dere ha på dere på julebord?
Gjest iGirl Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 anstendig, enkel kjole som hverken viser kløft eller lår. 1
Wonders Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Ikke mange i kommunen som kler seg veldig pent. etter 6 år i kommune er jeg ikke imponert. Det er lite glitter og stas, mye sort og mørke farger. Det er mye sånt; som jeg bruker daglig og lite slikt, som jeg mener er flottere Ikke alle er kjedelige, det bare er ikke noe va va voom over noen. 1
Sheltay Retrac Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Oj, den siste der var fin! Hvor fant du den? Endret 4. desember 2013 av Sheltay Retrac
vimsefrøken Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Ja den grønne kjolen var flott, hvor fant du den? Akkurat en slike type kjole som jeg er på utkikk etter, og grønn er en farge som passer meg veldig bra.. 1
*Mocca* Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Hvor er denne kjolen fra.... Den vil jeg ha! Ikke til selskap så klart, men til litt penere hverdagskjole 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Hvor er denne kjolen fra.... Den vil jeg ha! Ikke til selskap så klart, men til litt penere hverdagskjole Haha! Huffda. Anonymous poster hash: 89053...d64
Gjest Wei Wei Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ikke mange i kommunen som kler seg veldig pent. etter 6 år i kommune er jeg ikke imponert. Det er lite glitter og stas, mye sort og mørke farger. Det er mye sånt; som jeg bruker daglig og lite slikt, som jeg mener er flottere Ikke alle er kjedelige, det bare er ikke noe va va voom over noen. Hvor er den grønne kjolen fra?
*Mocca* Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Haha! Huffda.Anonymous poster hash: 89053...d64 Hvorfor huffda?
Wonders Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Hvor er denne kjolen fra.... Den vil jeg ha! Ikke til selskap så klart, men til litt penere hverdagskjole Du finner den på pinterest. Min tavle.
Wonders Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hvor er den grønne kjolen fra? På pinterest heter jeg også Wonders. På min tavlesom heter My style ligger linken. Endret 5. desember 2013 av Wonders
Nephthys Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 En kort kjole i sort, blått eller en grått er vanlig. Ikke så mye glitter og fjas der.. Anstendig og greit pyntet funker fint. Lite egentlig man kan trå feil med med litt logisk sans.
Gjest Tigress Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Ein elegant cocktailkjole i relativt sobert stoff trur eg skal vere trygt og fint. Eg ville gått for noko som likna meir den grøne, ein skal trass alt pynte seg litt. Men eg ville nok vald tette sko, slik at eg kunne brukt strømper.
*Mocca* Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Du finner den på pinterest. Min tavle. Takk! Da går det kjapt å sjekke! (Har deg på Pinterest fra før ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå