Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Har tre små skjønne barn og ønsker så sterkt en til, både meg og min mann. De tre første ble ved første forsøk,men nå sliter vi. Er blitt veldig stressa i kroppen min av å lete etter tegn hver eneste måned. Jeg har regelmessig syklus, jeg vet nøyaktig når jeg har EL, men likevel blir jeg ikke gravid. Hadde det vært noe alvorlig galt med underlivet mitt, burde jeg vel strengt tatt ha merket det for lenge siden,eller hva? Dette er vel et luksusproblem for mange, og jeg er jo selvfølgelig kjempeglad for de tre jeg har fått,men ønsket om en til er enormt. Har dere noen gode råd for hva vi kan gjøre for å få til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #2 Del Skrevet 11. mai 2004 Ikke mange tips å få her nei :-( .Er det slik at man må være registrert og ha et "kjent" nick for å få svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 :-( .Er det slik at man må være registrert og ha et "kjent" nick for å få svar? Nei, sånn er det ikke. Men det er heller inge regel om at alle tråder skal besvres av en eller annen. Folk her inne svarer på de trådene de vil, og hvor de føler de har noe å bidra med der og da. Det kan være massevis av grunner til at din tråd ikke er blitt besvart, uten at det har noe med at du er "gjest". Noen tråder blir laaaaaaaaaaange, mens andre tråder har et kort liv på KG. Andre tråder igjen blir stående ubesvart. Og som svar på spørsmålet ditt: Nei, jeg vet ikke hva som kan være galt. Det er sikkert ikke noe galt heller. Det er ikke såååååååå lett å bli gravid heller (er bare å lese litt i dette forumet det så ser man det) Bare fordi det gikk på første forsøk med dine tre barn er det ikke sikkert det gjør det nå. Kan ha mange årsaker. Ta en tur til legen og hør med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Vil anbefale deg en legetime for samtale med legen din. Du trenger overhodet ikke merke det om noe ikke er som det skal i underlivet/indre kjønnsorganer, så et legebesøk er lurt for å undersøke at alt er som det skal. Husk dessuten på at det kan være mannen din som "har skylden" også, det trenger ikke være deg. Utredning av begge to kan være lurt om dere har prøvd lenge uten resultat. Og dessuten: Stress, vekttap/slanking, kosthold, røyking og helsen/formen forøvrig kan også virke inn på en ellers frisk kropp når man prøver å bli gravid. De samme tingene påvirker mannens sædkvalitet. Lykke til videre, håper dere slipper å vente så mye lenger før det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 11. mai 2004 #5 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg føyer meg til de andre - bestill time hos lege! Da jeg var inne på sykehuset til laparaskopi lå jeg sammen med ei som hadde en sønn på nesten 2 år fra før, men de sleit med å få en til. Derfor skulle hun også inn og sjekke egglederne, og at alt stod bra til der nede... Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå