Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei vanlig jente, Jeg har vært sunn en stund nå, men etter å ha spist 800 kcal med 3 yoghurt føler jeg meg forferdelig, føles nesten ut som om fettet begyner å produsere seg. Jeg har ikke spist noe annet i dag, og tenker heller ikke å gjøre det ettersom denne yoghurten inneholder sukker.

Normalt spiser jeg 1000 kcal med grønnsaker, rent kjøtt og frukt hver dag.

Jeg er så skuffa av meg selv og våger ikke å spise noe mer idag selvom jeg har lyst, grønnsaker og kjøtt er mye bedre enn yoghurt.

Vil forbrenningen min stoppe? må jeg starte på nytt? eller var er jeg flink til å holde meg under 1000 kcal selvom yoghurt inneholder sukker?

Anonymous poster hash: 8a83f...60e
Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet (endret)

Hvis forbrenningen din stopper er det fordi hjertet ditt ikke slår mer. Du må heller ikke starte på nytt, det du MÅ gjøre er å innse at du har et problem med mat.

Ingen som holder seg under 1000 kalorier per dag er flinke. Man er ikke flink når man sulter en ung voksende kropp for næringsstoffer, vitaminer og proteiner.

Du kommer dessverre ikke til å gå rask ned i vekt på den måten, for kroppen tar muskler istede for fett, du kommer heller til å oppleve hodepine, kvalme, lite energi, og større problemer ved mat, og familie som må bekymre seg over din helse.

Jeg synes du burde ta en pause i slankingen og lese deg ordentlig opp på alt det farlige som kan skje ved å la spisevegringer gå får langt. Man blir gusen, blek, det vokser dun i ansikt og kropp, man får tynnere hår (mister), og negler knekker og tenner blir svake, tenner blir fortere gule, og man mister viktig muskelmasse. <-- høres det ut som skjønnhet?

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg snakket med noen, og prøvd å innsett at 800 kalorier ikke er mye i det hele tatt! 1500 kalorier er nok for å gå ned i vekt, og mye sunnere for deg! :hug:

Endret av Grapefrukt
  • Liker 1
Skrevet

Kjære TS.

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Stjernesol, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...