Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er kjempe lei av å ikke finne noen fine og okei klær som ikke er i kjærring stil. Er det noen som har noen tips til butikker? Vet jo om H&M og lindex.. men er liksom ikke så mye å rope hurra for!

Blir glad for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Deler din frustrasjon over høy kjerringfaktor på klærne til kjedenes XL-kolleksjoner. Helt utrolig hvor elendig design det er på mange av de klærne. Er man ikke stor fra før av, så ser man i alle fall svær ut etter å ta på seg mye av det som de produserer.

Jeg er så frustrert over dette at det er en av grunnene til at jeg går ned i vekt nå.

Det eneste tipset jeg har til deg utenom de som du nevnte er en butikk som heter Designforum. De har Designforum i Bergen og Oslo, og jeg tror også at de har andre steder i landet.

Der er mange av klærne store i størrelsen og de har en del kule klær. Litt høy sosionomfaktor gjerne, men det går godt an å finne noe man liker skulle jeg tro.

Lykke til, i mitt neste liv skal jeg bli klesdesigner for store damer.

Skrevet

Om du noen gang skulle være i Oslo vil jeg anbefale deg Simply4You i Akersgata. Trendy klær i store størrelser. Betjeningen er veldig hyggelig og behjelpelig.

Gjest gjest1
Skrevet
Pip Stormote?

Hvor i verden er det??

Skrevet

Hvor i verden er det??

I følge Gule sider er det i Stavanger og på Sandnes. Se her!

Skrevet

Ups. Trodde det var en kjede, jeg.

Skrevet

Ellos har jo også masse for oss som er over "normalen", sikkert noe du kan finne der, mye rimelige klær og mye er helt ok også :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Ellos har jo også masse for oss som er over "normalen"' date=' sikkert noe du kan finne der, mye rimelige klær og mye er helt ok også :wink:[/quote']

ja, det er en del okei der, men er litt sær jeg.. liker å prøve klærene.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Om du noen gang skulle være i Oslo vil jeg anbefale deg Simply4You i Akersgata. Trendy klær i store størrelser. Betjeningen er veldig hyggelig og behjelpelig.

Enig! De har masse fint til bra priser

Skrevet (endret)

,,,

Endret av bedheadmelissa
Skrevet

Eufemia i Gamlebyen i Oslo har masse lekkert i større str. Mye i lin og andre naturmaterialer og de er til og med av god kvalitet! :)

Skrevet

I Drammen er det en butikk som heter Wilhelmines som har masse flotte klær i stormote. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og det var jo akkurat slike kjerring-klær, i allefall jeg, frykter!

Synes det er mye bra på BiB på H&M jeg da. Men litt kjedelig, for alle de store damene i byen går jo i samme klær... Hvis jeg leter finner jeg en del brukbart hos Lindex og kanskje noe hos Kapp Ahl.

Hvis du har muligheten, ta en tur til England, der er det sååå mye bedre utvalg av trendy klær i store størrelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...