Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2004 #1 Skrevet 8. mai 2004 Er kjempe lei av å ikke finne noen fine og okei klær som ikke er i kjærring stil. Er det noen som har noen tips til butikker? Vet jo om H&M og lindex.. men er liksom ikke så mye å rope hurra for! Blir glad for tips!
Sovesmurf Skrevet 8. mai 2004 #2 Skrevet 8. mai 2004 Hei Deler din frustrasjon over høy kjerringfaktor på klærne til kjedenes XL-kolleksjoner. Helt utrolig hvor elendig design det er på mange av de klærne. Er man ikke stor fra før av, så ser man i alle fall svær ut etter å ta på seg mye av det som de produserer. Jeg er så frustrert over dette at det er en av grunnene til at jeg går ned i vekt nå. Det eneste tipset jeg har til deg utenom de som du nevnte er en butikk som heter Designforum. De har Designforum i Bergen og Oslo, og jeg tror også at de har andre steder i landet. Der er mange av klærne store i størrelsen og de har en del kule klær. Litt høy sosionomfaktor gjerne, men det går godt an å finne noe man liker skulle jeg tro. Lykke til, i mitt neste liv skal jeg bli klesdesigner for store damer.
Felicia Skrevet 8. mai 2004 #4 Skrevet 8. mai 2004 Om du noen gang skulle være i Oslo vil jeg anbefale deg Simply4You i Akersgata. Trendy klær i store størrelser. Betjeningen er veldig hyggelig og behjelpelig.
Saeria Skrevet 8. mai 2004 #7 Skrevet 8. mai 2004 Hvor i verden er det?? I følge Gule sider er det i Stavanger og på Sandnes. Se her!
Quinden Skrevet 9. mai 2004 #9 Skrevet 9. mai 2004 Ellos har jo også masse for oss som er over "normalen", sikkert noe du kan finne der, mye rimelige klær og mye er helt ok også
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2004 #10 Skrevet 9. mai 2004 Ellos har jo også masse for oss som er over "normalen"' date=' sikkert noe du kan finne der, mye rimelige klær og mye er helt ok også [/quote'] ja, det er en del okei der, men er litt sær jeg.. liker å prøve klærene.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Om du noen gang skulle være i Oslo vil jeg anbefale deg Simply4You i Akersgata. Trendy klær i store størrelser. Betjeningen er veldig hyggelig og behjelpelig. Enig! De har masse fint til bra priser
missfidget Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 (endret) ,,, Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Ling Skrevet 13. mai 2004 #13 Skrevet 13. mai 2004 Eufemia i Gamlebyen i Oslo har masse lekkert i større str. Mye i lin og andre naturmaterialer og de er til og med av god kvalitet!
Tjorven Skrevet 13. mai 2004 #14 Skrevet 13. mai 2004 I Drammen er det en butikk som heter Wilhelmines som har masse flotte klær i stormote.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #15 Skrevet 18. mai 2004 http://www.cellbes.no/Start Og det var jo akkurat slike kjerring-klær, i allefall jeg, frykter! Synes det er mye bra på BiB på H&M jeg da. Men litt kjedelig, for alle de store damene i byen går jo i samme klær... Hvis jeg leter finner jeg en del brukbart hos Lindex og kanskje noe hos Kapp Ahl. Hvis du har muligheten, ta en tur til England, der er det sååå mye bedre utvalg av trendy klær i store størrelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå