TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Et par spørsmål jeg lurer litt på om noen kan hjelpe meg å bli litt klok på. Jeg har handlet nå og da på Deal Extreme, men mener å erfare at leveringstiden varierer veldig. Det er ikke snakk om et par dager, men gjerne en uke. Fler som sitter med den erfaringen? Hvor lang tid bruker det ta før dere har varene i hendene? Det koker enkelt og greit ned til; tror dere at bestillingen min rekker frem til meg i Oslo slik at jeg rekker å få sendt ting selv i julegaver (2013) om jeg bestiller idag?
Freaky Fly Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Har bestilt derfra noen få ganger, og mener å huske at det da tok flere uker, nærmere en måned tror jeg, før det kom..
levelivet Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg beregner rundt 3 mnd leveringstid fra DX. Venter på noe jeg bestilte i midten av oktober nå. Purrer ikke, vet at det går tregt og sånn har det alltid vært der. Ville aldri tatt sjansen på å handlet julegaver der inne nå (så "sent")...
PerUlven Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Leveringstider fra Dealextreme varierer veldig ja, alt fra en uke til 3-4 uker. Lagerstatus stemmer ikke alltid heller, slik at det noen ganger tar mye lenger tid. Jeg har helt sluttet å handle fra Dealextreme på grunn av dette, og kjøper nå alt fra eBay. Det finnes mange selgere på eBay som har gratis/lav frakt (typisk 1-2 USD). De sender ofte fra Kina (i likhet med Dealextreme), men der slipper du i alle fall å vente på ting som ikke finnes på lager. I tillegg har du systemet med at du gir karakter til selgeren, slik at selgeren faktisk har litt press på seg for å levere. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2013 er vel mye det jeg selv erfarer ja. takk for godt tips om ebay, føler meg litt teit som ikke har tenkt på det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå