Gå til innhold

Hvor/hvordan gjennomføre dette? vielse og middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tids sykdom er det viktig for oss å gifte oss. Vi har ikke penger til bryllup og skulle helst ha giftet oss i hemmelighet/bare 3 gjester, men det blir vanskelig pga familiesituasjonen, da det vil bli drama. Det er viktig for oss at vi kan bli gift på grunnlag av kjærligheten og ikke utifra økonomi. Siden vi må åpne for at familie kan delta om de vil, så ser jeg bare en mulighet: Å bli viet for deretter en uformell feiring/middag på resturant hvor gjestene betaler for egen mat og drikke. De som trenger hotell må også stå for det selv. På den måten blir ingen ekskludert, vi kan gifte oss nå snart og de som vil kan komme og de som ikke kan/vil ta seg råd lar vær og vi vil ikke ha gaver. Jeg trenger tips til sted, koselig, intimt og helst avgrenset fra andre gjester. Vinkjelleren på Losby Gods hadde vært perfekt, men synes det blir helt feil at gjestene MÅ betale for så dyr mat/meny. Jeg er heller ikke fan av a la carte. Tips mottas med takknemmelighet :) Hører gjerne om erfaringer fra dere som har gjort det slik også.

Anonymous poster hash: a9d18...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et eget lokale på Frognersetra eller Grefsenkollen? Der har de variert meny i forskjellige prisklasser. På Grefsenkollen er det svært flott utsikt hvis dere skal ta bilder! Si at dere ønsker at gjestene feirer bryllupet med dere, og i stedet for gaver, så betaler folk middag selv ;)

Skrevet

Jeg har vært i selskap her:

http://www.visitnorway.com/no/Product/?pid=30793

Og det var spektakulært. Maten var også bra. Ikke den beste jeg har spist, men absolutt godkjent. Vi hadde buffet i selskapet, selv om de vanligvis tilbyr a la carte.

Anonymous poster hash: 6f576...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...