AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hei! Jeg skal slå opp med kjæresten min, igjen. JA, jeg har gjort dette tidligere for 2 måneder siden, TO ganger, på 1 uke. Jeg har vore veldig forvirret, frustrert og slitt med dårlig samvittighet, som videre har fulgt til elendige avgjørelser. Jeg BA henne ta meg tilbake for 2 måneder siden, etter at jeg slo opp, fordi jeg elsker henne. Jeg trudde virkelig at vi kunne bli et par, og leve sammen resten av livet. Det tok ikke så lang tid før jeg skjønte hvorfor jeg hadde slått opp med henne, vi passer ikke sammen. Vi krangler, vi diskuterer og jeg går og irriterer meg over alt og ingenting pga dette. Jeg har store problemer med å gjøre det slutt fordi JEG ELSKER HENNE, jeg vil henne godt, men jeg vet at et brudd er det beste, vertfall for meg, for jeg ser at forholdet ikke funker som jeg trenger det å gjøre. For hennes del, er hun totalt avhengig av meg. Hun har sagt at uten meg vil hun ikke leve, og forrige gang jeg gjorde det slutt, sa hun til meg at "det er ikke din skyld om jeg tar mitt eget liv", så jeg vet at jeg kommer til å knuse henne, og hennes lave selvbilde vil bli enda lavere. Mange som sikker tenker jeg er drittsekk, å det har jeg kanskje oppført meg som, men jeg bryr meg ufattelig mye om henne, å hva som skjer med henne. Hun er min aller beste venn, og det siste jeg vil, er å såre henne, noe jeg vet jeg må for å fortsette mitt liv, og la henne fortsette hennes. Jeg har allerede utsatt dette i to uker, da jeg tok avgjørelsen min, å jeg kan ikke utsette det særlig lenger. Det virker som at hun fortrenger situasjonen vår, at vi krangler, diskuterer, og er på tottene til hverandre, å det gjør at det vil komme som et sjokk for henne. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette, og trenger råd. Hun sliter med enormt lav selvtillit ( Det har hun alltid gjort) og er lite selvstendig, å jeg vet at jeg må trøkke henne lenger ned... Anonymous poster hash: 2460f...003
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Jeg synes ikke du er en drittsekk, jeg synes derimot hennes oppførsel er skikkelig lavmål. Å indirekte true med selvmord for å unngå ett brudd er skikkelig slemt og egentlig ganske egoistisk og tragisk. Anonymous poster hash: 1c02a...8a5 1
bortevekk Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg synes ikke du er en drittsekk, jeg synes derimot hennes oppførsel er skikkelig lavmål. Å indirekte true med selvmord for å unngå ett brudd er skikkelig slemt og egentlig ganske egoistisk og tragisk. Anonymous poster hash: 1c02a...8a5 Setter stor pris på at du ser situasjonen fra min side, men jeg har jo faktisk dumpa henne to ganger, jeg har ikke behandlet henne som jeg burde. Det finst ingen unnskyldninger for hva JEG har gjort, da jeg er enig at det heller ikke finnes noen unnskyldninger for å true med selvmord.. Så jo, jeg har oppført meg som en drittsekk, å nå går jeg rundt å "lurer" henne, for jeg får ikke til å fortelle henne, IGJEN, at det er over. Vi har vore sammen i litt over 1 år, men vi har vore ufattelig nærme hverandre, og kjenner til alle sidene hos hverandre. Vi bor sammen, og har gjort det siden slutten av juli, å det var vel et vendepunkt fra min side. Når jeg ser tilbake, ser jeg at ting har gått nedover, derifra. Men som sagt, det er fra min side, hun mener vi har verdens beste forhold.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Åhgud, dette har jeg faktisk vært borti selv. Han truet med selvmord da jeg skulle gjøre det slutt, osv. Først ble jeg jo redd såklart, men.. så innså jeg at dette ble for dumt, så slo bare opp. Skjønner at selvmord og sånt skal man ikke tulle med, men mest sannsynlig så skjer ikke dette da, de er vel bare blinde på hva som skjer rundt seg utenom "kjærligheten" mellom oss her. Hun vil nok åpne øynene sine etterhvert og se at det er flere ut der, livet er ikke over Sånt er bare barnslig syns jeg. Anonymous poster hash: 2dbfa...0af
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Det er uansett ikke ditt ansvar hvis hun skulle ta selvmord! Kan alltids true henne med å ringe psykriatisk hvis du hører den trusselen igjen... Anonymous poster hash: f70a4...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå