Gå til innhold

L'Oréal true match foundation?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 15 år og sliter med kviser og mørkebrune/røde merker. Kom over foundationen L'Oréal true match foundation og lurer på om noen har erfaringer med denne.. vil så gjerne prøve ut noe nytt og trenger å skjule disse merkene. Vil dere anbefale den til en med kviseproblemer? Får man urenheter og er den long lasting?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller brukt en mineralfoundation. (f.eks. fra merket Tikei) Kan få urenheter, tette porer og slik når den ikke er laget av naturlige ingredienser.

Skrevet

Apropos TiKei mineral foundation; jeg bestilte prøver for 2 døgn siden (minus 5 minutter) og den var i postkassen i dag:P Jeg har samme type hud som deg, TS, høres det i allefall ut som. Jeg kan være "prøvekanin", for jeg skal bruke den de nærmeste dagene og se om jeg får uren hud av det.

• Liker 1
Skrevet

Av de merkene du finner på Vita så vil jeg heller anbefale Max Factors Ageless Elixir Foundation for å dekke opp kvisete hud. Utrolig god foundation for dem prisen.

Skrevet

Jeg har også urenheter og er fornøyd med den foundationen. Den kan "bygges opp" på steder du trenger mer dekket.

Skrevet

Jeg har fin hud og anbefaler den ikke!! Jeg fikk uren hud av å bruke den. Jeg syns den var veldig tung å ha på og kjente godt at jeg hadde den på.

Anonymous poster hash: 1ed49...b6c

Skrevet

Jeg hadde også valgt en pudderfoundation hvis jeg var deg.

Skrevet

Jeg har fin hud og anbefaler den ikke!! Jeg fikk uren hud av å bruke den. Jeg syns den var veldig tung å ha på og kjente godt at jeg hadde den på.

Anonymous poster hash: 1ed49...b6c

Jeg var innom Vita i går og var ikke akkurat fornøyd når jeg prøvde den der. Dekkeevnen er syykt dårlig. Skal man klasje på med tusen lag for å skjule noe, vil man ikke lenger se ut som et menneske men en barbie dukke. Det ser ikke naturlig ut i det hele tatt :/ og urenheter ønsker jeg ikke mer av. Har stresset nok når det kommer til kviser osv i livet mitt. Tror nok jeg kommer til å kjøpe bare minerals ellernoe om jeg skal kjøpe sminke. Takk for kommentaren :)

Skrevet

Jeg hadde også valgt en pudderfoundation hvis jeg var deg.

Mineralsminke som bare minerals mener du?

Skrevet

Mineralsminke som bare minerals mener du?

Jepp. :) Synes det er mye lettere å se urenheter når det er flytende foundation.

Skrevet

Jepp. :) Synes det er mye lettere å se urenheter når det er flytende foundation.

Ok. Da skal jeg holde med til pudder foundation. Mener du den dekker bra eller burde man ha concealer også?

Skrevet

Ok. Da skal jeg holde med til pudder foundation. Mener du den dekker bra eller burde man ha concealer også?

Det kommer helt an på foundationen, men en concealer er nok også lurt. Det er viktig at du velger en foundation med god dekkevne, og så kan du vurdere etterpå om en concealer er nødvendig.

Skrevet

Det kommer helt an på foundationen, men en concealer er nok også lurt. Det er viktig at du velger en foundation med god dekkevne, og så kan du vurdere etterpå om en concealer er nødvendig.

Den er grei. Takk :)

Skrevet

Anbefaler L'Oréal True Match Mineral Foundation heller, den har rykte på seg for å ikke skape urenheter også. Mye bedre og luftigere med powder altså.

Anonymous poster hash: 77b2e...bb6
Skrevet

Anbefaler L'Oréal True Match Mineral Foundation heller, den har rykte på seg for å ikke skape urenheter også. Mye bedre og luftigere med powder altså.

Anonymous poster hash: 77b2e...bb6

Sier du det? Visste ikke at de hadde den i mineral foundation også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...