Tari Skrevet 8. mai 2004 #2 Skrevet 8. mai 2004 Så gøy!!!! Håper det blir kjempekoselig og vellykket!
Gjest MrsL Skrevet 8. mai 2004 #5 Skrevet 8. mai 2004 Hva i all verden gjør du her da!!!!!!!!!!! :-) Husj kom deg tilbake på festen
Saeria Skrevet 8. mai 2004 #8 Skrevet 8. mai 2004 *Fysjer og husjer bort Tex, med streng beskjed om at hun må kose seg skvett i hjel*
jea Skrevet 8. mai 2004 #10 Skrevet 8. mai 2004 Å nå koser du deg sikkert masse..Ikke være på kg nå da tex :fy:
Murf Skrevet 8. mai 2004 #13 Skrevet 8. mai 2004 kos deg! (Og så håper jeg at du ikke ser denne mld før i morgen, sånn at du nå er sammen med venninnene dine, og ikke oss) M
camie Skrevet 8. mai 2004 #15 Skrevet 8. mai 2004 Da er det konstatert én gang for alle, Tex ER virkelig avhengig av kg! Håper at Tex har en heidundrende fest, og at vi slipper se deg mer her inne i løpet av kvelden. kos deg med jentene du.... Hørte jeg skål??
julibrud 2004 Skrevet 9. mai 2004 #16 Skrevet 9. mai 2004 spent å høre referat fra utdrikningslaget dit
Chiquita Skrevet 9. mai 2004 #18 Skrevet 9. mai 2004 Åh Tex - kom med noe "ordentlig" da - du skjønner vel at vi er spente!!!!
Gjest Tex Skrevet 9. mai 2004 #20 Skrevet 9. mai 2004 Er egentlig bare nede i kjeleren for å hente drikke til min kjære mann, men jeg må jo dette innom da..... Vi hadde det knallgøy i går, men folk blir jo så fort slitne. Og tilslutt ville alle de som skulle sove her hjem, så da var det bare å pitle seg heimatte...... Men gøy, det var det! Skal skrive fullt referat i dagboka mi, bare gi min kjære litt cola først....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå