Gå til innhold

Julegave til han som skal bli kjæresten min ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann siden september, han er en gammel bekjent. Vi har det veldig fint sammen, og jeg er veeeldig forelska :rodmer:

Vil gjerne gi han en julegave, men aner ikke hva jeg skal kjøpe! Kanskje noen her har noen tips?

Han er 30 år, liker gamle biler, jakt og fiske, liker å lese krim (har veldig mange krimbøker), han er også friluftsinteressert og liker å gå på fjellet. Siden vi ikke har kjent hverandre så lenge vet jeg ikke helt hva han har og ikke. Han har eget hus, men det virker som han har alt han trenger og mer der :rolleyes:

Tenkte å bruke rundt 500, men er ikke firkantet på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boxere, dusjsåpe, ull undertøy, sitteunderlag, fiskekniv, tur-kopp, abbonement på et magasin, middag på en resturant, toalettveske, lommebok/kortholder i skinn, klær, ullsokker. :)

Anonymous poster hash: 09ade...4fe
Skrevet

Flaxlodd, reisebag(sånn stor svart), toalettmappe, yndlingssjokoladen hans, øl(sånn litt dyrere fra vinmonopolet).

Anonymous poster hash: 25436...1be
Skrevet

Hør etter når han prater og merk deg når han i forbifarten nevner noe han skulle ville ha hatt. Gjerne noe søtt internt som dere har tullet om. I motsetning til en jaktkniv/øl/truse så sier det at du faktisk lytter til han. Plusspoeng.

Om du ikke finner noe slikt så søk etter en signert bok av favorittkrimforfatteren (eller ta mot til deg og kontakt en ikke-superkjent forfatter) som du så kan skrive en personlig hilsen i.

Anonymous poster hash: 6ca59...a67
Skrevet

Flaxlodd, reisebag(sånn stor svart), toalettmappe, yndlingssjokoladen hans, øl(sånn litt dyrere fra vinmonopolet). Anonymous poster hash: 25436...1be

Tenk om det flaksloddet hadde gitt millioner da, da ville det nok vært den gaven som blir husket mest!

Anonymous poster hash: 7eccb...c94

Skrevet

Hør etter når han prater og merk deg når han i forbifarten nevner noe han skulle ville ha hatt. Gjerne noe søtt internt som dere har tullet om. I motsetning til en jaktkniv/øl/truse så sier det at du faktisk lytter til han. Plusspoeng.

Om du ikke finner noe slikt så søk etter en signert bok av favorittkrimforfatteren (eller ta mot til deg og kontakt en ikke-superkjent forfatter) som du så kan skrive en personlig hilsen i.

Anonymous poster hash: 6ca59...a67

Dette, så kan du ha ullundertøy fra Northern Playground som back up. Buksene har glidelås i sidene slik at du kan ta dem av og på uten å ta av bukser, sokker og sko.

Anonymous poster hash: 69b6b...480

Skrevet

Vet ikke størrelsen hans på klær, så synes det blir vanskelig å kjøpe. Men kanskje en bra krimbok hadde vært en ide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...