AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Da jeg kom fra jobb lørdag kveld sendte jeg av-og-på daten min en liten sms-hilsen der jeg ønsket ham en fin helg. Like etter kom det svar om at han var på vei ut og lurte på hva jeg drev med. Svarte jeg var sliten etter jobb og snart skulle legge meg tidlig denne kvelden. Senere kom ny sms,om at han kunne ønske han kunne sett meg oftere og at han savnet meg.Og at det var synd jeg aldri kunne invitere ham hjem til meg (jeg bor i samme hus som mine foreldre,så han har aldri vært på besøk hos meg). Jeg svarte han var velkommen når han ville.Dette tok han bokstavelig å spurte om han kunne komme nå.Da var det natt og jeg svarte det var uaktuelt. Han sa det ikke var pga.sex men at han bare ville sove i en varm seng fordi det var kaldt i byen...??? Jeg sa nok en gang at nattbesøk ikke var aktuelt da jeg vil at forholdet mellom oss skal handle om mer enn sex.Han svarte at det ville han også,men forsikret om at han uansett bare ville sovnet om han hadde kommet. Dagen etter (søndagen) spurte han om å stikke innom meg etter jobb tirsdag.Jeg sa ja og gledet meg.Så kom mandag og han avlyste,men sa han kanskje kunne komme torsdag. Deretter har jeg ikke hørt mer fra ham.. Var det bare sex han var ute etter eller ville han teste meg? (Vi har hatt sex en gang før.Hjemme hos ham.Men det er nesten 1 år siden.Vi har hatt de fleste datene våre ute,på cafe og pub og han maser vanligvis aldri om sex). Anonymous poster hash: ea0ac...36e
Druid Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hvis du har hatt han på gress i over ett år og kun hatt sex med han en gang, er det store muligheter for at han ikke er interesert i sex med deg i det hele tatt. Sorry. 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg trur ikke han nødvendigvis var ute etter sex. Er han sjenert ellers da? kan jo hende han tør uttrykke sine følelser for deg når han er full. Jeg tipper han var ærlig i sin sak å rett og slett savnet deg Anonymous poster hash: 8ec38...5f9 1
zen Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 "Kunne ønske han kunne sett meg oftere og at han savnet meg.Og at det var synd jeg aldri kunne invitere ham hjem til meg" Da kunne forsåvidt bare ha bedt han på middag dagen etter, og dermed fått svar på hvorvidt det var en bootycall. Uten masse omveier med "Kom når du vil" "Ja, ok, passer det nå?" "Nei jeg vil forholdet vårt skal være basert på mer enn (...)"... (Hva skal man svare på det siste, liksom?)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Hvis du har hatt han på gress i over ett år og kun hatt sex med han en gang, er det store muligheter for at han ikke er interesert i sex med deg i det hele tatt. Sorry. Ja ,det er akkurat det jeg har tenkt selv også..Synes derfor det var rart at han gikk på byen men brukte hele kvelden/natten på å sende meg meldinger. ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg trur ikke han nødvendigvis var ute etter sex. Er han sjenert ellers da? kan jo hende han tør uttrykke sine følelser for deg når han er full. Jeg tipper han var ærlig i sin sak å rett og slett savnet deg Anonymous poster hash: 8ec38...5f9 Ja,han er en slik type som blir mer åpen og følsom etter å ha fått litt innabords.. ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 "Kunne ønske han kunne sett meg oftere og at han savnet meg.Og at det var synd jeg aldri kunne invitere ham hjem til meg" Da kunne forsåvidt bare ha bedt han på middag dagen etter, og dermed fått svar på hvorvidt det var en bootycall. Uten masse omveier med "Kom når du vil" "Ja, ok, passer det nå?" "Nei jeg vil forholdet vårt skal være basert på mer enn (...)"... (Hva skal man svare på det siste, liksom?) Fra min side var den uttalelsen ment som et signal om at han kaster bort tiden sin om det kun er sex han er ute etter,og at jeg ikke er åpen for booty-calls.. Ellers er jeg enig i at omveiene bør unngås.Men dagen etter skulle jeg på jobb igjen,derfor kunne jeg ikke invitere ham den dagen. Men så tok han selv kontakt søndag ettermiddag og foreslo å komme på besøk til meg en ettermiddag når han var ferdig på jobb. Vi jobber nesten alltid på motsatte tidspunkt så det har hittil vært vanskelig å møtes. ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
Chloe- Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Hvis dere har vært på pub og café i ett år så handler jo ikke forholdet bare om sex selv om du hadde gitt etter?! 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Hvis dere har vært på pub og café i ett år så handler jo ikke forholdet bare om sex selv om du hadde gitt etter?! Nei,det er sant.Men det er en stund siden vi har møtt hverandre irl nå.Det var derfor jeg synes det ville føltes rart å få besøk av ham om natten. Vi har ikke noe forhold,men har på ingen måte holdt hverandre "på gress".Det har vært uforpliktende hyggelig dating der en av hjemmedatene endte med overnatting og sex.Vi er ofte i kontakt via sms fbook osv. Kanskje jeg bare tenkte det verste ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Altså, synes litt synd på fyren. Han er liksom midt mellom friendzone/date uten sex. Og vært der 1 år... Du vil ikke bare gi slipp på han og la han fly sin vei?Anonymous poster hash: 76969...822
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Altså, synes litt synd på fyren. Han er liksom midt mellom friendzone/date uten sex. Og vært der 1 år... Du vil ikke bare gi slipp på han og la han fly sin vei?Anonymous poster hash: 76969...822 Kanskje..han virker litt umoden ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
Gjest Katten. Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Gah. Hvorfor skal det være så vanskelig å si ting rett ut? Spesielt når det er en man ikke er seriøs med.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Ts, jeg tror du burde bli litt mer selvsikker. Tenk etter hva du skrev til han og hvordan du håndterer dette og hva det er du spør oss om. Det er ganske åpenlyst at du ikke stoler på dine egne regler. Og det tror jeg du vet innerst inne. Men for å svare på spørsmålet (hva jeg hadde tenkt, dog, jeg er jente). Jeg hadde mistet gnisten og hadde ikke orket å vært under radaren din. Du tenker for mye game, sex og kontroll at det hadde slukket gnisten og lysten i meg til å sjekke deg/han opp. Anonymous poster hash: 5cd90...936
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #14 Skrevet 21. november 2013 Ts, jeg tror du burde bli litt mer selvsikker. Tenk etter hva du skrev til han og hvordan du håndterer dette og hva det er du spør oss om. Det er ganske åpenlyst at du ikke stoler på dine egne regler. Og det tror jeg du vet innerst inne. Men for å svare på spørsmålet (hva jeg hadde tenkt, dog, jeg er jente). Jeg hadde mistet gnisten og hadde ikke orket å vært under radaren din. Du tenker for mye game, sex og kontroll at det hadde slukket gnisten og lysten i meg til å sjekke deg/han opp. Anonymous poster hash: 5cd90...936 Kanskje..men jeg synes han har spilt mye spill med meg og. For en stund siden sa han at han vil vi skal ha være kjærester.Han sa han måtte vite helt sikkert om jeg var klar for noe seriøst og jeg sa ja. Det var han også sa han.Deretter ombestemte han seg visst,for han forsvant i ukesvis før han tok kontakt på nytt og sa han savner meg osv.. men at han har personlige problemer han må ordne opp i.dårlig selvtillit, redd forpliktelser og sånt. Han spør ofte om å møtes og vi lager planer.men han avlyser ofte. Dette har forvirret meg mye. Aner ikke om han gjør det for moro skyld eller pga det han sier,personlige problemer,usikkerhet..osv. Jeg har ikke kontaktet ham igjen etter forrige uke. Men kanskje jeg bør gjøre et siste forsøk.... ts Anonymous poster hash: ea0ac...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå