Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et gavekort til bestevennina mi på hudpleien/massaje til jul. Vet det er noe hun elsker, men ikke tar seg råd til selv. :)

Saken er den at jeg syntes det er litt kjedelig å bare gi en konvolutt.. Tenkte at jeg kanskje skulle gjøre noe kødd ut av gaven, og få det til å virke som noe annet enn det er.. Men aner ikke helt hva?

Vi er veldig gode venner, så syntes ikke det er dårlig gjort å "lure" henne. Så har dere noe morsomt på lur som jeg kan pakke sammen med konvolutten? :fnise:

Anonymous poster hash: 8f76f...401
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et gavekort til bestevennina mi på hudpleien/massaje til jul. Vet det er noe hun elsker, men ikke tar seg råd til selv. :)

Saken er den at jeg syntes det er litt kjedelig å bare gi en konvolutt.. Tenkte at jeg kanskje skulle gjøre noe kødd ut av gaven, og få det til å virke som noe annet enn det er.. Men aner ikke helt hva?

Vi er veldig gode venner, så syntes ikke det er dårlig gjort å "lure" henne. Så har dere noe morsomt på lur som jeg kan pakke sammen med konvolutten? :fnise:

Anonymous poster hash: 8f76f...401

Legg konvolutten i en stor eske? :P Med masse stoffbiter eller papir eller noe sånt oppi ? :)

Anonymous poster hash: a4d16...5eb

Skrevet

Eske i eske i eske i eske! Begynn med en litt stor, og gå ned i størrelse, ha i sånne isoporbiter man får i pakkene fra f.eks feelunique, eller avispapir

Anonymous poster hash: 74bcc...ed5
  • Liker 1
Skrevet

Legg det i en lite eske, som ligger i lit større eske, som ligger i enda større eske... som liger i en svær eske. For å gjøre ting enda morsommere kan hver av eskene være innpakket i gavepapir.

Skrevet

Få tak i embalasjen til noe kjedelig du kan putte gavekortet i, feks en kasse med ob :)

• Liker 1
Skrevet

Okay, jeg vet ikke hvor slem du vil være, men hva med å kjøpe et klesplagg på supersalg eller fretex som er laaangt fra hennes stil, og legge kortet inni (og pakke inn)? Type noe med masse glitter, ekstremt tacky eller noe i den dur :D

Skrevet

Husker jeg pakket inn en slik lurepakke engang, jeg hadde nettopp kjøpt meg badevekt og brukte derfor esken til gaven. Heldigvis var jeg der under oppakkingen for personen trodde han fikk en baderomsvekt helt til jeg ba han pakke opp litt til... :)

Anonymous poster hash: f55a6...d60

• Liker 1
Skrevet

Enig i pakke i pakke i pakke! Gjerne esker med noe hun absolutt ikke kunne tenkt seg. (Greit å legge noe oppi som tilsvarer vekten på det som er utenpå esken også, så er det mer troverdig)

Skrevet

Enig i en pakke i en pakke osv. Gjorde det selv en gang, og det var stor suksess.:) Men lurt å legge noe for å få litt vekt på gaven, så det ikke er veldig "opplagt" at det er en tullegave. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte flere dager på å riste og klemme på min første julegave fra typen. Den lagde lyd når jeg ristet og var like stor som en boks fra den lille nøttefabrikken. Når jeg pakket opp var det en boks fra den lille nøttefabrikken fylt med brente mandler og et smykke i esken sin :D

Ikke noe slemt, men jeg lurte hvertfall veldig!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...