Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at dere legger til noen på facebook?

Kan du feks. legge til en du møtte på byen? Eller må du ha møtt personen flere ganger?

Når er det ikke greit å legge til noen? Og når er det greit?

Anonymous poster hash: 7a6ca...68c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du kjenner noen, eller syns du kjenner noen kan du legge til noen på face ;)

Skrevet

Før la jeg ofte til folk jeg møtte på byen, fordi det ofte ble snakk om "har du fb" osv...Men gjør ikke slik lengre. Er jo et fåtall av de man treffer på byn man møter igjen ved senere anledninger.

Nå legger jeg kun til folk jeg kjenner, eller folk jeg vet jeg kommer til å bli bedre kjent med etterhvert (f.eks. om en ny person kommer inn i min omgangskrets).

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd et par ganger at folk jeg har møtt ute på byen har lagt meg til på Facebook. Blir litt overrasket, i og med at jeg aldri - aldri - gir fra meg etternavn osv., noe som betyr at de må ha googlet litt for å finne ut hvem jeg er... Ekkelt. Jeg synes IKKE det er greit å bli lagt til som venn dersom jeg har snakket med en person i fem min, har presentert meg med bare fornavnet og ikke en gang husker "vennen" som nå har addet meg på Face...

Da jeg begynte på uni fikk jeg derimot veldig mange forespørsler på kort tid - tror vennelisten økte med hundre på bare én uke. Men da var jo også settingen en annen, man hilste, fortalte hvem man var osv. Synes nesten du bare må se det an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...