Blomst90 Skrevet 20. november 2013 #1 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg tenkte at i år skal besteforeldrene mine få seg en kurv med skikkelig mye snacks oppi siden de ikke unner seg så mye sånt selv. Jeg tenker på alkohol, spekemat og sånne ting. Hvor får man kjøpt kvalitetsmat i Bergen? Kom gjerne med forslag til hva annet jeg kan ha med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Del Skrevet 20. november 2013 Rivelsrud i Kjøttbasaren. Anonymous poster hash: 37146...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 20. november 2013 #3 Del Skrevet 20. november 2013 Det er Bondens Marked på fisketorget ca annen hver helg, der kan man finne mye bra. Ellers kan du jo ta turen til Kjøttbasaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Del Skrevet 23. november 2013 Faktisk har de endel kvalitetsmat på "MENY" slik som Jacobs sauser/fond osv. De har også masse gode oster. Er de glad i øl finnes flere sorter spesialøl på REMA. Lerøy på Galleriet har også endel grei mat. Hva med "Global Food" rett over bystasjonen, der kan du kjøpe eksotisk mat og krydder. Jeg bruker å fylle mine kurver med Ost, øl, vin og pølser. Anonymous poster hash: 437a1...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå