Gå til innhold

Materialer i ulike klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren skal jeg på backpackingtur i Asia (hovedsakelig nord i Thailand, Laos, Kambodsja, Singapore og Bali). Hva slags klær burde jeg ha med? Sommerklær naturligvis, men det er jo ganske varmt der, og tenker at noen materialer er bedre enn andre i varmen? Hvilke i så tilfelle? Jeg har IKKE peiling på hvilket materiale som er bra og ikke i varmere strøk.

Hjeeelp :)

Anonymous poster hash: e6218...d50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlige og pustende materialer viktig. Tenk praktisk, pakk sekken en gang. Ta deretter ut halvparten; så har du det du trenger :P

Anbefaler forresten å ta med et tynt, litt stort skjerf. Sånn til å dekke hode og skuldre når det blir for varmt.

Anonymous poster hash: 97f3a...b9d
  • Liker 1
Skrevet

Lin!

Anonymous poster hash: 43d9a...b4d
Skrevet

Bomull går også fint. Bare ikke polyester og andre syntetiske stoffer som blir klamme og stinker fort.

Har oppholdt meg i lange perioder i varmere, fuktige strøk, og har aldri hatt et eneste linplagg, gikk fint :)

Skrevet

Jeg var i Kambodsja i april og hadde med meg halvparten bomull, halvparten lin. Følte meg konstant klissvåt i bomull, men ikke i lin.

Anonymous poster hash: 43d9a...b4d
  • Liker 1
Skrevet

Da får jeg forsøke å finne noen klær i lin og bomull. Er det noen steder på nett eller i butikk i Oslo-området hvor dette selges? :) Har ikke peiling på materialer i klær..

Anonymous poster hash: e6218...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...