Gå til innhold

124 kroner for en billett?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle til å bestille noen billetter på kino, før jeg så stykkprisen på 124 kroner stykket. Er det ikke litt drøyt med slike priser for å se en film som varer i to timer?

Anonymous poster hash: af134...40f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle til å bestille noen billetter på kino, før jeg så stykkprisen på 124 kroner stykket. Er det ikke litt drøyt med slike priser for å se en film som varer i to timer?

Anonymous poster hash: af134...40f

Jo, med tanke på at DVD kommer ut om ikke så alt for lenge til 149 så er det jo håpløst.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Kino har blitt grusomt dyrt, ja. Husker da jeg gikk på ungdomsskolen kostet det 40 kr. Men film er uansett best på kino.

Skrevet

Det er verdt det, synes nå jeg ! Jeg betaler til og med hele 140-160 kroner bare for å sitte i kongesalen i trondheim.

Anonymous poster hash: d9132...a13
  • Liker 1
Skrevet

Kongesalen i Trh kan jeg faktisk forstå man betaler slike summer for, men det er utrolig mange elendige småsaler der man betaler over hundrelappen for å sitte dårlig og se på en liten skjerm med elendig lyd. Da har jeg det ti ganger bedre hjemme.

Så skal jeg på kino så velger jeg litt ut fra sal og kino pluss passer å se filmen før den kommer på småsalene, for film er ikke nødvendigvis best på kino.

Anonymous poster hash: 165f3...d6c

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det var dyrt, ja. Det er ikke lenge siden vi var på kino, men da betalte vi 90 kr for oss voksne per billett. Har det noe å si om man ser en voksenfilm, eller en barnefilm?

Skrevet

Det var dyrt, ja. Det er ikke lenge siden vi var på kino, men da betalte vi 90 kr for oss voksne per billett. Har det noe å si om man ser en voksenfilm, eller en barnefilm?

Det spørs vel litt hvor man bor også tipper jeg. Jeg bor på en litt liten plass i nord-trøndelag, og her koster det også 90 kroner om jeg ikke husker helt feil, men her suuuuger kinoen da. Og tror ikke det spiller noen rolle om det er voksenfilm eller barnefilm, men det spiller en rolle om det er vanlig 2D eller 3D. I trondheim koster det vel 20 eller 30 kroner ekstra tror jeg, om det er 3D.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det spørs vel litt hvor man bor også tipper jeg. Jeg bor på en litt liten plass i nord-trøndelag, og her koster det også 90 kroner om jeg ikke husker helt feil, men her suuuuger kinoen da. Og tror ikke det spiller noen rolle om det er voksenfilm eller barnefilm, men det spiller en rolle om det er vanlig 2D eller 3D. I trondheim koster det vel 20 eller 30 kroner ekstra tror jeg, om det er 3D.

Ok. Ja, vi så 2D.

Skrevet

Mener jeg har betalt opp til 170-190kr for èn.

Skrevet

Derfor går man om tirsdagen og får 2 for 1.

• Liker 1
Skrevet

Det synes jeg ikke var så ille, har betalt opp i 180-190 for billett, var ikke en gang premiere eller 3D eller no:\ Helt slutta å gå på kino, jeg betaler ikke nesten 200 kroner for å sitte på siden av folk som ikke kan holde kjeft, som ikke har dusja, som har marinert seg i parfyme, som raper, fiser, rasler, ringer, osv. Da ser jeg den heller hjemme.

Anonymous poster hash: c8cfc...87f
Gjest Sunshine23
Skrevet

Kino er blitt alt for dyrt. Ikke ofte jeg går på kino for å si det sånn.

Skrevet

Kino er latterig dyrt i Norge.

Her i Londo betaler jeg - med studentpris - 63 kr per billett. Og det er for en storby med generelt høyere utgifter for kinoen.

Skrevet

Derfor går man om tirsdagen og får 2 for 1.

Det gjelder vel strengt tatt ikke alle. Man må vel ha netcom eller chess for å benytte seg av det tilbudet.

Skrevet

Det gjelder vel strengt tatt ikke alle. Man må vel ha netcom eller chess for å benytte seg av det tilbudet.

Alltid noen som har noe sånt.

Skrevet

Her koster d 50 :)

Men du er vel et barn? Det er vanligvis billigere for barn enn voksen : )

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hæ?!

Tydeligvis lenge siden jeg har vært på kino.

Husker godt når det kostet 40 kroner og syns det var helt forferdelig når det kostet 60 kroner :ler:

Gjest Belle âme
Skrevet

For voksne: 70 ;)

Men du er vel et barn? Det er vanligvis billigere for barn enn voksen : )

Skrevet

Okei :) men da bor du kanskje ikke i en av de store byene ? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...