spørsmålstegnet Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Fikk se hu sa til en av frierne at hennes klienter betaler 50 000 dollar for å få møte deg! Virkelig, betaler de så mye??? Og en annen ting. Hvem er det Patti tror hun er. Hun er frekk og plukker fierne fra hverandre. Ber dem slanke seg, klippe håret, få seg nye klær og regelrett mobber dem. I tillegg blir hun en hykler hvis noen står opp for seg selv, og tar igjen. Da blir frierne (og også klientene) fordomsfulle. Hun argumenterer for at de ikke kan si noe fordi de ikke kjenner personen. Men hvem er hun til å si det? Mulig alt er bare et spill for galleriet og mye av det er skuespill, men likevel. Hun er jo CEO og driver firmaet, så hu bør jo holde seg for god til enkelte av kommentarene. Hun skal finne matcher, og ikke forandre folk! Skjønner ikke hvordan hu får holde på, men det er jo sånne som meg som gir hu seertall, så jeg får skru av tven. Likevel har det ikke en dritt å si når andre velger å se på det og hun likevel får fortsette! 1
Tigerstaden Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hun er skikkelig morsom!! :D mohahaha
Pearl2.0 Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Hun sier det som det er og snakker fra levra, synes hun er fantastisk frisk! Og elsker når hun setter de idiotisk bortskjemte guttevalpene på plass
Lilac Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Er enig i at hun kan være litt drøy. Men de som kommer til henne vet jo hva de kan forvente. Jeg tror foresten ikke hun mener det slemt, eneste tanken i hodet hennes er nok å gjøre kundene sine fornøyd. Syntes også at hun er flink i det hun gjør og at jobben hennes krever å være litt brutalt ærlig.
spørsmålstegnet Skrevet 20. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2013 Hun sier det som det er og snakker fra levra, synes hun er fantastisk frisk! Og elsker når hun setter de idiotisk bortskjemte guttevalpene på plass Ikkesant. Jeg har ingenting mot at hun setter på plass bortskjemte guttevalper, men hvorfor gidder de valpene å betale oppmot 250 000 norske kroner for det lissom? Mange av de damene som Patti introduserer er jo golddiggere. De kan velge og vrake gratis mange andre steder. Men poenget er jo at Patti må tåle å bli snakka til selv. Når hu blir det så er hu offeret og blir lei seg osv. Synes bare hu bør tåle det sånn som hu rakker ned på andre
Pearl2.0 Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Ikkesant. Jeg har ingenting mot at hun setter på plass bortskjemte guttevalper, men hvorfor gidder de valpene å betale oppmot 250 000 norske kroner for det lissom? Mange av de damene som Patti introduserer er jo golddiggere. De kan velge og vrake gratis mange andre steder. Men poenget er jo at Patti må tåle å bli snakka til selv. Når hu blir det så er hu offeret og blir lei seg osv. Synes bare hu bør tåle det sånn som hu rakker ned på andre Hehehe, ja det er et relativt snålt konsept Men det er fantastisk underholdning! Ja, hun vet å spille på de rette strengene akkurat sånn at det gagner henne. Kjefter på andre og spiller offer selv.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Sett på det før, men ble fort lei hele dama og det var sjeldent at hun lyktes i det hun gjør.Anonymous poster hash: 62434...79d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Syns hun er dritkul jeg Hun sier det som det er, at menn tenker med pikken. Man lærer også litt av å se på denne serien, spesielt at menn er veldig overfladiske. De fleste mennene som er med skal ha ei dame under 25, uansett. Ganske kvalmt. Da fortjener de å bli satt på plass, iafall når de er 58 år og ikke så veldig attraktive. Anonymous poster hash: e9f05...c31
missdior Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 elsker når hun disser klientene sine for at de har tatt plastiske operasjoner.... hun påstår at hun aldri har gjort det, men munnen hennes sier noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå