Gå til innhold

Han "tåer inn"


Troll

Anbefalte innlegg

Fireåringen vår "tåer inn", tærne hans peker innover. Den ene foten mer enn den andre. Vi synes dette er blitt værre det siste halvåret, og helsesøster og barnehage er enig. Han snubler ofte i sine egne ben, og tråkker også på utsiden av fotbladet. Har vært hos lege, de mener vi skal vente og se det an. Han er nå 4 1/2 år , og er selv blitt oppmerksom på føttene sine, andre barn sørger for det, han får en del bemerkninger dessverre. Har fått ny time hos lege, følte nesten at jeg trumpet det igjennom... Kjenner du til barn som er/har vært plaget med at tærne peker innover? Hører gjerne fra deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei!

Da jeg var liten gikk jeg også med tærene innover og snbbla av og til.. Det første rådet vi fikk var å få meg til å gå mye på ski (og nå får man jo rolleblades til unger også)

jeg går normalt den dag i dag.. men ortopedene villle helst ha meg til å gå med spess. såler..

Få legen til å ta affere (skulle opereres, jeg.. men legne veta for lenge og da var knoklene i foten fast vokst og har mye vondt i føttene..)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Troll: Et godt råd, mas nå. Tiden frem til han begyner på skole er ikke såå lang! TingTarTid!!! (det har jeg erfart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...