Gå til innhold

Hva syns du om denne leiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

http:/www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=45093503

Anonymous poster hash: c5277...c0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var jo fin den, men den var litt mørk for min del.

• Liker 1
Skrevet

Åh, den var fiiiin ! ble nesten litt forelsket i den senga på hovedsoverommet :P

Anonymous poster hash: 1d562...913
Skrevet

Er eierne gothere eller...

Anonymous poster hash: f3204...a1f
  • Liker 1
Skrevet

Gud, denne var nydelig! Elsker at det er brukt så mye sort - akkurat noe slikt jeg ønsker meg, men jeg ville møblert litt annerledes.

• Liker 2
Skrevet

Ganske harry innredet (møblene, veggfarve mm), men selve leiligheten (plantegning og slikt) så bra ut. Kunne godt hatt den leiligheten, men hadde nok fikset litt på ting før jeg flyttet inn.

Anonymous poster hash: a79e2...188
  • Liker 5
Skrevet

Harry. Er det din leilighet, TS?

Anonymous poster hash: fb034...51b
  • Liker 1
Skrevet

Den har hatt to visninger i helgen og satt opp ny, men er det pga leiligheten det går litt tregt? eller fordi det er kjedelig tid for å selge?

TS

Skrevet

Harry. Er det din leilighet, TS?

Anonymous poster hash: fb034...51b

Nei, er du gærn? :P Ikke min, men en bekjent av meg.

Skrevet

Det er et dårlig marked for selgere nå, så er nok derfor.

Skrevet

Ganske harry innredet (møblene, veggfarve mm), men selve leiligheten (plantegning og slikt) så bra ut. Kunne godt hatt den leiligheten, men hadde nok fikset litt på ting før jeg flyttet inn.

Anonymous poster hash: a79e2...188

Er hvitt, grått og sort på vegger harry fargevalg?

Trodde aldri jeg skulle si dette, men det skal ikke mye til før ting er harry her på KG.

• Liker 6
Skrevet

Grei leilighet. Syns den ser kald og upersonlig ut, og er ikke min stil, men det er jo sånt man gjør noe med selv etter kjøp. Ser ut som om det er en mann som har innredet. Alle ungkarsleiligheter jeg har vært i kjører på med grått, svart og hvitt.

Anonymous poster hash: 68e92...049
  • Liker 4
Skrevet

Synes den var kjempefin! Min stil :)

• Liker 2
Skrevet

Legg merke til at megler/fotograf har brukt kort kort brennvidde (vidvinkel) for å få rommene til å se mye lengre og større ut.

På visning vil du se reell romfølelse, som igjen vil være enda mindre med alle disse svarte fargene.

Skrevet

Tror det er fordi det er en litt spesiell stil her. Både bad og kjøkken er jo ganske fint og nytt, men det er brukt farger og materialer som kanskje de fleste ikke syns er så fint. Hadde kanskje vært enklere å selge dersom det var et oppussingsobjekt så kunne man valgt ut selv. De fleste tenker nok; her må vi male, dette må vi bytte ut (selv om det er nytt), noe som er negativt..

Anonymous poster hash: 73a3b...e66
  • Liker 5
Skrevet

Er hvitt, grått og sort på vegger harry fargevalg?

Trodde aldri jeg skulle si dette, men det skal ikke mye til før ting er harry her på KG.

Enig.

Skrevet

Så ikke prisen før nå, men dæven det var stivt!

Skrevet

Den har jo vært debattert på KG før!

Anonymous poster hash: 60c04...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...