Gå til innhold

Menn: burde jeg klippe meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keep it! Langt hår er flott, og sexy =)

Skrevet

Hvorfor ikke prøve noe nytt? Kort hår kan også være sexy på jenter.

Natalie-Portman-Loves-Being-Skinhead-2.j

Anonymous poster hash: 00518...af6
  • Liker 4
Skrevet

Nei, ikke klipp deg.

Anonymous poster hash: 488ba...16b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ekke mann, men jeg holder en knapp på at du beholder lengden din, eventuelt bare stusse vekk slitte tupper. Langt hår er finest, og det synes de fleste menn også.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er det mulig å bedømme dette når du bare linker til en masse bilder av en eller annen kjendis som har profesjonelt styret hår på de fleste av bildene?

Legg ut bilde av ditt eget hår.

Anonymous poster hash: 1d15e...64d

• Liker 10
Skrevet

Pass på å klipp håret i tide, ellers ser du ut som en heks.

Anonymous poster hash: 00518...af6
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke menn bryr seg så veldig, begge lengdene er "langt hår" i deres øyne. Så, gjør som du har lyst til, men dersom håret ditt er veldig slitt bør du la det styre og klippe deg litt uansett.

Anonymous poster hash: 0d679...9b4
  • Liker 1
Skrevet

Langt hår er penest.

Anonymous poster hash: 21d34...8ee
Skrevet

søren altså, blir nok ingen frisørtime på meg :fnise:

Anonymous poster hash: 5c8af...eec
Skrevet

det er jo ingenting som skiller de to lengdene omtrent.

herlighet..

Anonymous poster hash: ac3d8...3d6
  • Liker 11
Skrevet

Var ikke særlig stor forskjell på lengdene da... men Jennifer Aniston er penest, så foretrakk bildene på nederste linken.

Sykt random måte å gjøre det på uansett. Tror du bør legge ut bilde av ditt eget hår. Umulig å gjette om det har dårlig fasong/er slitt uten å se bilde.

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Jeg tror ikke menn bryr seg så veldig, begge lengdene er "langt hår" i deres øyne. Så, gjør som du har lyst til, men dersom håret ditt er veldig slitt bør du la det styre og klippe deg litt uansett.

Anonymous poster hash: 0d679...9b4

Dette. De fleste av oss skiller mellom kort eller langt. Begge bildene du postet faller under sistnevnte. Alt over skulderen ca er kort. Klipp deg slik du selv vil, ikke hvordan andre vil ha det.

• Liker 1
Skrevet

Det er umulig å si hva du burde gjøre uten å se et bilde av deg. Jeg synes jenter med VELDIG langt hår ofte kan se litt rare ut, håret ser ofte slitt ut og de får litt rar form på ansiktet. Da er det greiere med slik som på den andre linken. Men det er ikke sikkert du ser rar ut..

Anonymous poster hash: 10c2b...025
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Langt hår er penest.

Anonymous poster hash: 21d34...8ee

Det er slett ikke alltid penest.

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser ingen forskjell. Generelt syns jeg kvinner har for langt hår. (De har nok sett for mye shampoo-reklame.)

• Liker 3
Skrevet

Er ikke mann, men Forskjellige frisyrer kler forskjellige mennesker. Derfor er det vanskelig å vite når man ikke kan se ditt eget hår & ansikt.. Though ser jeg ikke så veldig forskjell på bildene, men nå linker du heller ikke til et konkret et.

Skrevet

Hvorfor tekes menn?

Veldig godt poeng.

Jeg foretrekker faktisk jenter som ordner seg på håret sånn de trives med og ønsker å ha det selv og ikke sånn de tror andre vil at hun skal se ut.

• Liker 1
Skrevet

Veldig godt poeng.

Jeg foretrekker faktisk jenter som ordner seg på håret sånn de trives med og ønsker å ha det selv og ikke sånn de tror andre vil at hun skal se ut.

Enig i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...