AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg fikk i sommer hjem hva butikken sa var den ultimate sengen - Jensen ambassadør kontinental. Jeg er ikke så stor, men valgte likevel fast hardhetsgrad fordi jeg vet jeg ikke liker å ligge så mykt. Etter noen uker må jeg gi opp, aldri sovet dårligere og store smerter. Bytter innlegget i overmadrassen til softline 1, noe som hjelper, men fortsatt ikke bra. Butikken insisterer på at jeg må ha medium fasthet, og det vil løse alle mine problemer. Så fjærinnlegget ble derfor byttet, og det gjorde faktisk vondt enda verre. Er det noen som har hatt samme erfaring med den type seng, og hva ble løsningen? Jeg sover faktisk langt bedre på en madrass fra jysk til 1200 kr, og det er jo ikke sånn det skal være. Investerte i skikkelig seng fordi jeg har ME og tilbringer mye tid i sengen. Istedet for å hjelpe kroppen til mer avslapping og bedre søvn, har det faktisk ført til sterkere utmattelse. Bør jeg bare selge sengen og finne noe annet , og ikke prøve flere fikser? Kom gjerne med deres anbefalinger dere er fornøyde med Anonymous poster hash: ff076...77f
Slimproppen Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Vet ikke hvorfor denne ble postet som AB..uansett, noen innspill?
Jensen møbler Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Hei Trist å høre at du ikke er fornøyd med din Jensen Ambassadør. Vi har en fysioterapaut hos oss som gjerne tar en prat med deg for å se hva vi kan gjøre for din liggekomfort. Ring oss gjerne på 33 78 49 50 og be om å bli satt over til Ole. mvh Jensen Møbler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå