Gå til innhold

Bryllup og mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som plutselig datt ned i hodet på meg...

Når dere planla/skal planlegge hvilken dag dere skal gifte dere på, tenkte dere da på om dette ville falle på en dag dere har mensen? Eller bryr dere ikke dere om slikt?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda har tenkt på det, og jeg slipper heldigvis unna, fordi jeg er ferdig i god tid før bryllupet!! Tjohoo!!! :hoppe:

Men vi planla ikke datoen etter min menstrasjonssyklus.

Gjest MrsL
Skrevet

Vi tenkte ikke på det, men har i ettertid funnet ut at det passer perfekt. er ferdig lenge før bryllupet :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Har ikke oversikt, tar det som det kommer.

Skrevet

Var ikke så heldig, jeg. Planla bryllupet før jeg fikk tilbake mensen etter fødselen, og dessverre ser det ut til at jeg er hoven i kroppen og uvel i magen på bryllupsdagen :-x Får håpe på det beste, og ta det som kommer :)

Skrevet

Planla ikkje ut i frå det, tar det som det kjem!

Men det fins jo måtar som du kan unngå/utsette mensen på :)

Lykke til

Skrevet

Til bryllupet tenkte jeg egentlig ikke tenke på sånt - siden jeg var gravid. Men siden vi dessverre mistet noen få uker før bryllupet kunne jeg blø både etter operasjonen og få mensen igjen når som helst. Jeg gjorde ikke noe i forhold til bryllupet, men begynte på mensutsettende piller da vi dro på bryllupsreisen. Ville nødig blø første gang (etter at vi mistet og operasjonen) på bryllupsreisen! Ikke noe problem det!

Skrevet

Ikke noe problem. P-pillebrukere kan jo fortsette på pillene, mens de som ikke bruker det kan flytte mensen ved hjelp av blødningsutsettende piller (primoluton).

Sånt tok jeg ikke hensyn til, for mensen kan jo flyttes.

Hilsen

M- farmasøyt

Skrevet

Nei det har jeg ikke ofret en tanke

Gjest Madam Felle
Skrevet
Har ikke oversikt, tar det som det kommer.

Jeg og. :wink:

Skrevet

vAR IKKE akkurat det jeg planla da jeg satte dato..

Men er så heldig att jeg har det uka før bryllupet ellers hadde jeg bare utsatt den

Skrevet
Ikke noe problem. P-pillebrukere kan jo fortsette på pillene, mens de som ikke bruker det kan flytte mensen ved hjelp av blødningsutsettende piller (primoluton).  

Sånt tok jeg ikke hensyn til, for mensen kan jo flyttes.

Hilsen  

M- farmasøyt

Sånn for ordens skyld: Pillene heter Primolut. :wink:

Skrevet

Sånn for ordens skyld: Pillene heter Primolut.  :wink:

:ler:

Takker!

sent på kvelden...

M

Skrevet

Personlig har jeg faktisk aldri utsatt mensen av noen som helst grunn, selv om jeg vet jeg kan.

Hvis jeg legger vielsen (når det måtte bli) til en tirsdag er jeg ihvertfall sikret å ikke ha mensen... :hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Personlig har jeg faktisk aldri utsatt mensen av noen som helst grunn, selv om jeg vet jeg kan.  

Hvis jeg legger vielsen (når det måtte bli) til en tirsdag er jeg ihvertfall sikret å ikke ha mensen...  :hoho:

Hvilken tirsdag skal du gifte deg på? :ler:

Skrevet

Hvilken tirsdag skal du gifte deg på? :ler:

Hvilken? :forvirra:

Skrevet

Jeg fikk stappa inn en hormonspiral etter siste fødsel, og har mer eller mindre mista alt som heter mens, så jeg trenger ikke å bekymre meg for det :-)

Skrevet

Trikser med utsetting rett som det er, og har sørget for å være blødningsfri på bryllupsdagen :wink:

Skrevet

Jeg tenkte ikke på dette i det hele tatt, men det er ikke noe problem. jeg bare fortsetter med P-pillene så er det problemet løst. :)

Skrevet

Om man bruker blødingsutsettende piller...Når tar man disse? Jeg har nemlig fått ganske uregelmessig menstruasjon etter at jeg satt inn spiral og kan egentlig risikere å få den 2 uker før/etter bryllupet som på selve dagen...Noen tips til hvordan jeg skal unngå å få det på bryllupsdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...