AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Begynte på balsammetoden for halvannen uke siden, og håret ser endelig ut til å stabilisere seg litt, men nå blir jeg plaga av etterveksten min Er hårfarging "lov" på balsammetoden? Tenkte på hjemmefarging. Man kan vel sikkert ikke bruke den hårkuren som følger med, og jeg tenkte å ikke bruke shampo etter hårfarginga, men heller bare balsam som vanlig. Tenkte mest på om selve hårfarginga inneholder noe som er "fy-fy". Anonymous poster hash: 3ff72...e48
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hårfarging er lov. Da jeg brukte balsam-metoden og farget håret så brukte jeg hårkuren og tok heller en siste vask igjen etter det. Anonymous poster hash: e57bb...721
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg sluttet å farge håret mitt samtidig som jeg begynte med balsammetoden siden farge sliter ganske mye på håret. Det håret som nå har vokst ut, uten å bli farget er mye blankere og mykere enn det fargede håret (selv om det er leeenge siden det ble farget). Jeg vet ikke om det er noe i fargen som kan ødelegge, da må du nesten lese bak på pakken. Men farge generelt er jo skadelig for håret. (Til tross for hva reklamen påstår ) Anonymous poster hash: c8a51...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå