heiduderborte Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 skal ha presentasjon om trening, hva forebygger det? nevn gjerne fler
Geralt Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Å ligge på sofaen er en av de beste måtene å forebygge trening! Trening kan forebygge alt du kan tenke deg, selv om ikke alt er dokumentert veldig bra. Eksempler som "alle" er enige i at treninger forebygger: Hjerte og karsykdommer, overvekt (og dermed også diabetes, fettlever, høyt kolesterol, blodpropp), Muskel og skjelett-plager (dette dekker et utrolig vidt spekter, prolaps, slitasje, brokk, gikt?) Bare å google sykdommer å tenke om trening kansje kan forebygge dette.
OPIgirl Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Diabetes, hjerte/kar sykdommer, høyt blodtrykk, hvisse typer kreft, benskjørhet og sikkert en hel drøss andre ting som jeg ikke kommer på i farten :-) Kan du ikke Google litt?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Du skal skrive oppgave, men har null litteratur om emnet tilgjengelig...? Ta deg en tur på biblioteket og les, da. Da har du ihvertfall kilder å henvise til, det er mer enn du får her på forumet. Spørsmålet ditt gir forøvrig null mening. Du spør om hva man kan gjøre for å forebygge trening... Ikke bruk dette som tittel om du vil bestå. Anonymous poster hash: 310f0...8eb 1
OPIgirl Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg ville brukt; Hvilke sykdommer/plager kan trening forebygge.
Version 2.0 Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg ville brukt; Hvilke sykdommer/plager kan trening forebygge. Rettelse: Hvilke sykdommer og plager kan trening være med på å forebygge? Eller: Hvilke helsefremmende effekter kommer av fysisk trening?
heiduderborte Skrevet 20. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2013 Du skal skrive oppgave, men har null litteratur om emnet tilgjengelig...? Ta deg en tur på biblioteket og les, da. Da har du ihvertfall kilder å henvise til, det er mer enn du får her på forumet. Spørsmålet ditt gir forøvrig null mening. Du spør om hva man kan gjøre for å forebygge trening... Ikke bruk dette som tittel om du vil bestå. Anonymous poster hash: 310f0...8eb Tar litt tid å komme igang for meg. Og jeg hadde dårlig søvn, jeg SER skrivefeilen, greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå