AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg ligner på de to siste eksene til flørten min. Dette fikk jeg høre fra felles bekjente lenge før det ble slutt mellom han og hans siste kjæreste. På sett og vis er jeg en mix mellom de to. Er dette utelukkende positivt? Anonymous poster hash: a7bca...6d9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Du er vel hans type da. Hvis det er utseendet det går på har det i hvert fall ingen betydning. Velger han derimot feil personlighetstype kan det være negativt.Anonymous poster hash: 02d41...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Det er vel hverken positivt eller negativt. Ditt utseende og xenes utseende er vel barer den typen han liker. Anonymous poster hash: 764d2...d6b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Kompisene mine finner jenter som ligner eksen utseendemessig fordi de ikke er over eksen. Anonymous poster hash: c89fe...d9f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Du er vel hans type da. Hvis det er utseendet det går på har det i hvert fall ingen betydning. Velger han derimot feil personlighetstype kan det være negativt.Anonymous poster hash: 02d41...4e0 Jeg ser selv at vi er ganske like utseendemessig (både hva gjelder ansikt og klesstil), og det er kanskje det som "bekymrer" meg mest - om han nå går på meg fordi jeg minner om eksen. Når det gjelder personlighet er vi visstnok også ganske like, og jeg vet at dette matcher med kvalitetene han har annonsert at han ser etter i en jente. Grunnen til at forholdene røk, var at de ikke fikk tid sammen. Hun ene fant seg en ny, hun andre gadd ikke å vente lengre og flyttet til en annen kant av landet. Kan jeg bare ta det som et kompliment - at jeg faktisk er typen han liker? Anonymous poster hash: a7bca...6d9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg ser selv at vi er ganske like utseendemessig (både hva gjelder ansikt og klesstil), og det er kanskje det som "bekymrer" meg mest - om han nå går på meg fordi jeg minner om eksen. Når det gjelder personlighet er vi visstnok også ganske like, og jeg vet at dette matcher med kvalitetene han har annonsert at han ser etter i en jente. Grunnen til at forholdene røk, var at de ikke fikk tid sammen. Hun ene fant seg en ny, hun andre gadd ikke å vente lengre og flyttet til en annen kant av landet. Kan jeg bare ta det som et kompliment - at jeg faktisk er typen han liker? Anonymous poster hash: a7bca...6d9 Du kan ta det som et kompliment at han er sammen med deg. Da er du åpenbart typen han liker.Anonymous poster hash: 02d41...4e0
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Jeg ligner på de to siste eksene til flørten min. Dette fikk jeg høre fra felles bekjente lenge før det ble slutt mellom han og hans siste kjæreste. På sett og vis er jeg en mix mellom de to. Er dette utelukkende positivt?Anonymous poster hash: a7bca...6d9 Nei.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Han er vel ikke over eksen da, og prøver å finne en som ligner nok til å erstatte henne.... Anonymous poster hash: 02eaf...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå