AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10128147 Mettet fett IKKE usunt likevel? For noen HYSTERISKE forskere da! Sikker på at de kun drikker kremfløte og spiser bakken med smør på!!Anonymous poster hash: 91206...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Herregud altså. Dette finnes det jo noen helt åpenbare forklaringer på: 1. De er helt sikkert kjøp og betalt av FFM (Foreningen for Fete Mennesker) 2. De har gjort feil når de publiserte resultatene, og skrevet mettet fett istedet for umettet fett 3. De er ekstreme, fordi det de sier går imot det jeg lærte på skolen, og derfor må det være feil 4. De har sikkert så mye fett i hjernen sin at de har blitt dumme 5. Nå tar jeg meg en stor skive kneip med masse rapsolje og sukker på og stikker fingrene i ørene og later som jeg aldri leste artikkelen. Hvis jeg gjør sånn lenge nok, så går den bort. Anonymous poster hash: 7a9d3...344 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 "Noen mener noe annet enn det jeg tror er riktig, ergo de må ha feil." Anonymous poster hash: d0808...419 5
Sugerøret Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 "Noen mener noe annet enn det jeg tror er riktig, ergo de må ha feil." Anonymous poster hash: d0808...419 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå