Gå til innhold

Vaskehjelp, helt jævlig her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tante som kommer på besøk på fredag.

Tingen er at det ser helt jævlig ut her.. Og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Får man vaskehjelp på kort tid? Og tar de oppdrag i en leilighet som ser jævlig ut?

Tar de timesbetalt? Pr kvm?

Takk for tips...

Anonymous poster hash: b32b4...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett på rævva di og gjør det selv så er du ferdig innen vaskehjelpen har tid til å komme.

• Liker 6
Skrevet

Det er ryddingen som tar lengst tid, og det gjør ikke en renholder.

• Liker 1
Skrevet

Spør noen du kjenner om de kan anbefale en vaskehjelp! Kanskje finnes det en som kan steppe inn på kort tid. Jeg har nettopp startet med vaskehjelp hjemme og det er et bedre liv!!! Komme hjem til shinet hus.... Ryddinga tar som nevnt en del tid, men jeg følte det gikk lettere fordi noen andre skal ta resten. Tom ungene ryddet ivrig rommene sine når noen utenfra skulle komme og vaske. Her tar de betalt per time, 500 kr for 85 kvadrat, ca 3 t. Sjekk det ut!! Jeg vet hvor slitsomt det er å vakse når folk skal komme og overnatte, svigers kommer og bo hos oss innimellom og jeg vasker meg i hjel først. denne gangen kommer vaskedama rett før de kommer til jul- OH happy day! :)

Anonymous poster hash: 72ca3...4ca
Skrevet

Det jeg ikke klarer å fatte og begripe, er hvordan mennesker klarer å leve i sin egen igjengrodde dritt så lenge, såpass at de faktisk får panikk fordi noen kommer på overnattingsbesøk!?

Når jeg får overnattingsbesøk sveiver jeg over kåken i kanskje 10-15 minutter, og da er virkelig alt på stell på den tiden.

Skrevet

Forferdelig arrogante svar du får her.

Du kan ringe et hvlket som helst rengjøringsbyrå, sier hvor mange renholdere (2 for eksempel), du vil ha i hvor mange timer. Men det lønner seg selvsagt å rydde først og kaste søppel.

Prisene er mer eller mindre de samme, og når du har det såpass travelt, må du antagelig ta til takke med det du får.

Anonymous poster hash: e6395...f2c
  • Liker 1
Skrevet

De kan komme på kort tid som oftest, en dag eller to, men de rydder ikke! Så er det rotet vasker de og tørker støv bare rundt der du har ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...