Gå til innhold

spørre om og bli kjærester på en kreativ måte. tips ? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og vedkommende har vært bestevenner i snart 15 år. h*n har alltid vært åpen om at h*n liker meg. Først nå er jeg klar til og ta skrittet videre og bli kjærester. Jeg vet at bestevennen min vil bli kjæresten min. Men jeg ønsker og spørre på en litt kreativ måte, syns det er litt artig. Dere som syns det er teit trenger ikke svare det :) Vil at dette skal være en posetiv tråd =D

Noen ideer på hvordan jeg kan spørre ?

- Jeg har tenkt på å lage powepoint med masse hint der jeg spør på siste side.

- Lage kryssord der det står inni mellom orda (minst lyst til )

Men så har jeg begynnt og lage litt ting ut fra ting jeg kjøper på pandora, kunne tenkt meg og lage ett eller annet gøy som jeg spørr med.

Håper noen kreative sjeler kan hjelpe meg ? =D

Anonymous poster hash: c3666...3f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 870d8...92d
Skrevet

Slutten av 20 åra :)

TS

Skrevet

Lag en hangman med _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _? (BLI MIN KJÆRESTE?)
Si at hintet på hang-man er "en man ikke kan leve uten..."

Logikken er slik at når H*n løser hangman puslespillet (Det er garantert med så mange bokstaver)
Så har du allerede hintet til at du ikke leve uten vedkommende og siden du dere spiller hang-man vil du for forhåpentligvis gi inntrykket at hvis h*n svarer nei, så går du å henger deg xD

Derfor vil h*n føle seg pålagt til å svare ja = WIN

• Liker 2
Skrevet

Lag en hangman med _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _? (BLI MIN KJÆRESTE?)

Si at hintet på hang-man er "en man ikke kan leve uten..."

Logikken er slik at når H*n løser hangman puslespillet (Det er garantert med så mange bokstaver)

Så har du allerede hintet til at du ikke leve uten vedkommende og siden du dere spiller hang-man vil du for forhåpentligvis gi inntrykket at hvis h*n svarer nei, så går du å henger deg xD

Derfor vil h*n føle seg pålagt til å svare ja = WIN

Haha. Den var artig =D Heldigvis vet jeg at vedkommende vil bli kjæresten min, så ikke så redd for svaret :P

Men jeg ønsker egentlig og lage ett eller annet. Er inni en litt kunstnerisk periode, selvom jeg ikke er noe god på slikt :P Så gjerne tips til noe jeg kan lage som jeg kan kose meg med litt når jeg lager. Klipp og liming og greier liksom:) men må være mulig og kunne lage i løpet av morgen dagen.:)

Skrevet

Når skal du gjøre det? Fortell resultatet etterpå.

Anonymous poster hash: e4988...de0
Skrevet

Jeg kan godt fortelle resultatet etterpå. Skal gjøre det i morgen tenker jeg. Hvis jeg bare finner ut hvordan jeg skal gjøre det som sagt :P

Skrevet

Skjønner godt at du vil anonymisere litt mtp kjønn, det kan umulig være mange som har vært venn med noen i 15 år og er litt på flørteren.

Anonymous poster hash: bdfe9...0b7
  • Liker 1
Skrevet

Originalt. Gleder meg til å høre reaksjonen :)

• Liker 1
Skrevet

Er hun/han av typen du tror liker kreative ideer?

Eller tror du hun/han ville likt mer en romantisk måte å bli spurt på?

-Hva med å gjemme en lapp inni hjemmelaget muffins?

-Eller kjøp lovehearts. Pakk de ut og sjekk hva som står. Finn en "be mine" (om jeg ikke husker feil) og legg på bunnen. Foreslå at dere gir hverandre annenhver, og pass på at rekkefølgen blir slik at du gir den siste.

• Liker 1
Skrevet

Er hun/han av typen du tror liker kreative ideer?

Eller tror du hun/han ville likt mer en romantisk måte å bli spurt på?

-Hva med å gjemme en lapp inni hjemmelaget muffins?

-Eller kjøp lovehearts. Pakk de ut og sjekk hva som står. Finn en "be mine" (om jeg ikke husker feil) og legg på bunnen. Foreslå at dere gir hverandre annenhver, og pass på at rekkefølgen blir slik at du gir den siste.

Jeg vet at H*n vil like det. Har laget powerpoint tidligere med andre spørsmål. H*n likte det godt =) Syns det var artig =)

Takk for tipsene =) spiser ikke godteri så blir nok ikke den. Den med lapp inni muffins er jeg litt usikker på om h*n vil like.

Skrevet

Jeg vet at H*n vil like det. Har laget powerpoint tidligere med andre spørsmål. H*n likte det godt =) Syns det var artig =)

Takk for tipsene =) spiser ikke godteri så blir nok ikke den. Den med lapp inni muffins er jeg litt usikker på om h*n vil like.

Må bare spørre..kommuniserer dere via powerpoint eller? :fnise: Men hvis han/hun likte det, så er det jo egentlig bare å kjøre på :) Kanskje du kan ta med litt bilder av dere opp gjennom tidene?

Skrevet

Må bare spørre..kommuniserer dere via powerpoint eller? :fnise: Men hvis han/hun likte det, så er det jo egentlig bare å kjøre på :) Kanskje du kan ta med litt bilder av dere opp gjennom tidene?

Haha, nei er nok bare jeg som liker og prøve meg på litt nye ting som jeg ikke er så god på. Liker og gjøre ting til en liten gjette lek. ha det litt moro. Bare spørre om vi skal begynne og kalle oss kjærester blir ikke like spennende. Vil bygge opp spenninga litt med en slags lek :P Mulig det er teit men for oss funker det bra =)

Skrevet (endret)

Åå, så koselig! Hva med å kanskje lage en slags liten bok eller en bunke med kort, der du printer ut bilder av dere, skriver et par minner dere har hatt sammen. Har du spart på noe dere har gjort sammen? (tenker på kinobiletter, kvitteringer, hva som helst) også når h*n kommer til den siste sida så står det noe sånt som "Tida som din bestevenn har vært fantastisk. Blablablablaaaa men jeg er klar for noe mer. Er du?" haha eller noe i den duren. :)

Endret av Jumo
  • Liker 2
Skrevet

Du kan jo lage en helt enkel "spå" dings av papir hvis du skjønner hva jeg mener.

Den du bretter et par ganger og har på fire fingre.

Skrevet

Åå, så koselig! Hva med å kanskje lage en slags liten bok eller en bunke med kort, der du printer ut bilder av dere, skriver et par minner dere har hatt sammen. Har du spart på noe dere har gjort sammen? (tenker på kinobiletter, kvitteringer, hva som helst) også når h*n kommer til den siste sida så står det noe sånt som "Tida som din bestevenn har vært fantastisk. Blablablablaaaa men jeg er klar for noe mer. Er du?" haha eller noe i den duren. :)

Jeg har akkuratt laget noe lignende som jeg skal gi til jul. så det blir for likt. men og lage en bunke med kort der det står noe annet på kunne kanskje vært noe =). Kanskje stått noen hint på hvert kort, hvor det nederste spørr om h*n vil bli kjæresten min? Var det en god idee?

men hmm hva skal hintene være da :P

Skrevet

Du kan jo lage en helt enkel "spå" dings av papir hvis du skjønner hva jeg mener.

Den du bretter et par ganger og har på fire fingre.

Den likte jeg =D Hvordan var det sånn spå funket igjen ?

Skrevet

Jeg har akkuratt laget noe lignende som jeg skal gi til jul. så det blir for likt. men og lage en bunke med kort der det står noe annet på kunne kanskje vært noe =). Kanskje stått noen hint på hvert kort, hvor det nederste spørr om h*n vil bli kjæresten min? Var det en god idee?

men hmm hva skal hintene være da :P

Ja! :) Kan være hint som fører personen rundt i huset. Så ender det opp med f.eks "Gå å hent det du liker aller best i kjøleskapet" så kan det siste kortet ligge der eller noe! Det er jo litt morsomt, da. Bare lage flere sånne "poster". Er nok for dem som liker å leke litt, men hey, det er sykt koselig da :D

• Liker 1
Skrevet

Uhm.. Hva med å f.eks. kysse han, først og fremst?

Skrevet

Den likte jeg =D Hvordan var det sånn spå funket igjen ?

Hvis jeg husker riktig, så er det øverste "laget" f.eks forskjelliger farger som han da velger en av. Så staver du fargen mens du beveger spåen. På siste bokstav stopper du opp, da får han valg om f.eks et tall, igjen så beveger du spåen f.eks 4 ganger om det er tallet han velger. og så står det noe under i den siste luken han velger.

Uff, skikkelig dårlig forklart dette her…. er så lenge siden :P

Håper du enten skjønte hva jeg mente eller noen andre klarer å forklare det mye bedre enn meg!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...