Gå til innhold

Ringer eksen opptil 100 ganger daglig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tidligere skrevet * kjærlighetssorg mens vi ennå er kjærester**

NÅ er det blitt verre. nå er vi ikke kjærester lenger. Elller jeg er faktiskt usikker, vi krangle for noen dager siden om noe, og etter det svarer han meg ikke ! jeg har ringt og sendt meldinger kansje opptill 100 ganger om dagen. Noen melding skriver jeg masse dritt på. som foreksempel << du er drittsekk, jeg hater deg, du burde ikke fins i verden>> sånne ting. det er fordi jeg ringer og ringer men han svarer ikke, det har gått flere dager. Jeg vet ikke hvorofr jeg ringer en gang :( jeg vil faktisk ikke se han!! Hater han såå veldig mye at jeg kunne drept han.

Men hvorfor kan jeg ikke slutte å ringe????????? han blir bare verre og verre jo mer jeg ringer, det har jeg opplevd.

jeg er sur og sint pgv jeg har brukt 5 år av livet mitt med han. Ofret masse ting pgv han.

I tilegg har jeg 2 eksamener snart. klarer ikke å lese, har ikke lest på flere dager.

Det som er rart, for noen dager siden før vi krangle var han en helt annen person!!! han maste hverdag at jeg skulle komme til han. han inviterte meg til frokost flere ganger, og pyntet og det var sååå nydelig, det var noen dager siden!!! hvordan kan han bli så kald og ond etter noen dager?? jeg trygler og maser at han skal svare meg, jeg skriver at jeg er deprimert og vil bare snakke md han. at jeg trenger han , osv.

Men han svarer meg ikke. noen ganger svarer han oxo legger på med en gang!

hva skal jeg gjøre??????? hvorfor kan jeg ikke bare slutte med han?????? er det noe som feiler meg???

Jeg er 23 han er 28.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knus telefonen din eller noe sånt sånn at du ikke klarer å ringe da. Evt få litt viljestyrke og ikke ring han. Bare kom deg over han. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 0a142...704
  • Liker 29
Skrevet

100 ganger?? Det er sykelig! Stakkars mann......

• Liker 41
Skrevet

Oi, her var det mange følelser i sving!

Å ringe noen 100 ganger daglig er ikke normalt, og setter deg i et heller dårlig lys overfor din ex. Å gå igjennom et brudd kan være utrolig vanskelig, og de blandede følelsene dine er en naturlig reaksjon på det du går igjennom. Du har lov til å ha det vondt og lov til å være sint og sur, men jobb heller med følelsene for deg selv fremfor å kontakte han så mye. Mitt råd er å sende en melding og skrive at du beklager for at du har telefonterrorisert han, og at du ikke vet helt hva som gikk av deg, og at du nå skal la han være. Så sletter du nummeret hans og ringer venner eller familie og lar de hjelpe deg igjennom dette. Det er sikkert veldig vondt, men du kommer deg igjennom det :)

• Liker 22
Skrevet

Iallefall så burde du slutte å melde og ringe han omgående...Det der er ikke normalt....

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner at du er helt desperat etter å få svar ut av ham, men du gjør ting, bokstavelig talt, 100 ganger verre nå. Du kan evt. sende en melding med "siste sjanse, svarer du ikke til i morgen kl. xx forstår jeg at du ikke vil ha mer kontakt, og jeg vil aldri kontakte deg igjen, og jeg sletter nummeret ditt". Hører du ikke noe mer, så gjør du faktisk det, og begynner den tunge prosessen med å komme over ham.

Skrevet

Hadde du selv svart, hvis noen hadde oppført seg sånn mot deg? Prøv å se det fra hans side.

Prøv å gjenvinn kontrollen over deg selv, og skriv heller ned hva du føler (ikke send det til han!). Snakk med venner. Husk at de følelsene du føler nå bare er midlertidige. Det er ikke sikkert han er tapt for alltid, men du kommer ikke til å oppnå ønsket effekt på denne måten. Hvis han kommer tilbake, så kommer han tilbake når du er deg selv igjen. Da må du først takle bruddet.

• Liker 4
Skrevet

Du burde søke hjelp for du har et enormt problem med å kontrollere deg selv om du virkelig tar så mye kontakt. Stakkars mann, han må da få lov å leve videre selvom du sliter med å leve videre.

Broren min er et offer for ei jente som deg. Det har pågått i 3år nå!! Han er helt nedbrutt og har fått store problemer pga det. Hun terroriserer han, kommer med trussler, vil ha han tilbake osv.

Vil du virkelig være sånn?

Anonymous poster hash: 93f4b...90b

• Liker 8
Skrevet

Dere var sammen i 5 år, og du sier alt var fint for bare noen dager siden.

Så har dere en krangel, og plutselig kaller du ham ond og at du hater ham? Og sender ham 100 meldinger?

Kjære deg, har han noe vett i skallen så får du ham ALDRI tilbake nå. Jeg regner med han har fått rimelig sjokk over din oppførsel. Og det er overhodet ikke normalt hverken å skrive så mange meldinger eller så stygge meldinger som det.

Gratulerer, you blew it!

Anonymous poster hash: fbcc9...ee9
  • Liker 12
Skrevet

Sykt og patologisk uansett hvem eller hva man ringer så mange ganger.

Skrevet

Han kan ha personlighetsforstyrrelse.. Og da trenger han tid til å komme tilbake til seg selv, men 100 ganger? Det er ikke rart han blir så kald, du gir han ikke pusterom, han trenger en viss tid alene for å komme seg, og for hver gang du ringer eller sender en melding begynner prosessen fra 0 igjen. Hold deg heeeelt unna 1 uke, ikke gi noe tegn fra deg på noe som helst måte, og se om han kommer til deg. Stort mer kan du ikke gjøre, for hvis du fortsetter å mase øddeleger du mer enn du fikser. Jeg vet det er vanskelig, er sikkelig masete selv, i tillegg til overfølsom til 100, men av erfaring vet jeg at det blir bedre om du gir ham litt pusterom.

Anonymous poster hash: e4f6f...bf2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan si deg at jeg har gjort akkurat det samme som deg. Jeg har ringt ned ekser som jeg har blitt såret og skuffet på før. Vet det var dumt.... vet det kan kritiseres.... Vet folk kan slenge dritt for oss for sånn oppførsel? men hvorfor gjør vi det? jo fordi vi er såret.... og har masse følelser som vi har problemer med å håndtere. Det er ikke lett dette med følelser. Vi er bare mennesker.

Det som kan få deg til å stoppe er å sende en enkel melding til han om at hvis han har noe mer å si kan han få komme med det. Hvis han ikke svarer så gi blaffen i fyren. Er lett å gå seg blind i forelskelser.... og lett at følelsene blir intense... Det er ufattelig vanskelig. Og værste er at mange folk skriver her inne som om de ikke forstår intensititiviteten i forsøk på kontakt. Den kan bli høy når det er mye følelser ute å går. Det betyr bare at du er et følsomt menneske, men prøv å tren... hør musikk..... gjør ting for å komme deg ovenpå . Du er ikke alene om intens forsøk på kontakt av en eks, jeg var der selv....

Anonymous poster hash: 3a047...071
  • Liker 3
Skrevet

Håper han anmelder deg

Anonymous poster hash: 4b6c2...4d4

• Liker 2
Skrevet

en bør forstå at slike følelser ikke er lett og få løst slike vanskelige følelsesmessige situasjoner bedre. Anmeldelser løser ikke et slikt problem.

• Liker 3
Skrevet

Han kan ha personlighetsforstyrrelse..

Anonymous poster hash: e4f6f...bf2

Ehh... Har HAN en personlighetsforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 25272...93c

• Liker 15
Skrevet

Det du føler nå er at han ikke bryr seg om deg... han bryr seg ikke om at du trenger han..... Han bryr seg ikke om hvordan du har det føler du. Slik har jeg hatt det før.... Jeg ringte en eks ned, sendte hauger av meldinger der jeg ba han svare og fortalte at jeg hadde det så vondt, men han brydde seg ikke. Det som kan skje er at han anmelder deg... og da blir det bare vondere. Fyren anmeldte meg faktisk.... men det ble henlagt. Heldigvis. Men han tok det videre opp i rettsystemet tiltross for at jeg hadde sluttet å kontakte han. Jeg forsto dermed ikke at han ville dra det så langt siden jeg hadde stoppet å kontakte han. Og slikt er bare ødeleggende for begge to. Jeg har slitt fryktelig psykriatrisk med meg selv etter at han dro det så langt... Mange mener det burde vært stoppet.

Nå høres sikkert dette villt ut men jeg bare sier det jeg opplevde.. og hvor viktig det er for deg å stoppe for tenk om han gjør som han jeg kjente.. da vil du slite noe vannvittig i etterkant.

Jeg bereider meg selv for at jeg tok sånn av per i dag, og føler meg som en forbryter. Men han bidro opp til situasjonen han og. Og jeg hadde bare følelser derfor skjedde det, men ikke lette ting.

Vit at han tenker på seg selv nå. Så send han en siste melding å si at han kan snakke med deg om han vil, og si at du synes dette var synd. Og aldri si noe mer uten at han kontakter deg igjen. Vit at en kan bli blind på følelser, og at dersom han gir blaffen i deg er at han ikke mannen din i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighetssorg er jævlig vondt, sånn er det bare. Går gjennom det sjøl nå. 3 uker siden det er slutt og det er ingen kontakt. Kunne aldri sendt han noen melding om det så brant under beina mine.

Litt stolthet og ikke minst selvrespekt er godt å ha!!

Anonymous poster hash: 5aac0...ea3
  • Liker 4
Skrevet

Kjærlighetssorg er jævlig vondt, sånn er det bare. Går gjennom det sjøl nå. 3 uker siden det er slutt og det er ingen kontakt. Kunne aldri sendt han noen melding om det så brant under beina mine.

Litt stolthet og ikke minst selvrespekt er godt å ha!!

Anonymous poster hash: 5aac0...ea3

Nettop. Selvrespekt. Slå opp det ordet ts.

Anonymous poster hash: 23795...b15

• Liker 2
Skrevet

Uff..så vondt du må ha det :/

Jeg blir ekstrem selv i situasjoner der jeg sliter som verst.. håper virkelig du får et lite livstegn så du får det bedre med deg selv.

Føler med deg!

Anonymous poster hash: f9466...b8c
  • Liker 2
Skrevet

Du må finne på noe som får tankene bort fra han - uten mobilen!

Du kan ikke ringe han så mange ganger om dagen. Det er ikke bra for han eller deg.

Slå av mobilen og reis ut, uten mobilen. Gå på kino, gå en lang tur eller lignende - uten mobilen.

Håper mobil-ringe-avhengigheten gir seg snart for begge sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...