AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg har vært alene i 1 år nå, etter at eksen forlot meg etter å ha vært utro. Vi hadde vært sammen lenge, og det gjorde det ikke bedre at damen han var utro med var en veldig god bekjent av meg, men han kjente han også. Selvsagt var dette et grusomt svik av de begge to, og ærlig talt tok det lang tid før jeg kom meg. Er vel muligens ikke over det ennå heller, selv om singeltilværelsen går greit. Synes det er uvant å være alene, når jeg har delt halve livet med den mannen. I begynnelsen var det et forferdelig sjokk, men jeg kom meg omsider, mye også takket være barna. Det at han var utro, gikk på selvtilliten min løs, og at det var med i jeg kjente så godt, var vondt og utilgivelig. Men til tross for sviket, er følelsene der, enda han bare har vært en drittsekk etterpå. Er det normalt å ha følelser så lenge etter bruddet.? Og som ikke det er nok, så virker det nå til at han ennå har følelser for meg.. Er ikke sikker på om han vil tilbake, men han ytrer at hun har lurt han. At hun har manipulert seg inn i et forhold til eksen min, ved å bruke sleipe midler for å tvinge han rundt lillefingeren. Jeg mistenker henne for å være en sterkt manipulerende psykopat. Men det fritar ikke han for skyld. Kan en mann bli lurt, og kan han ha følelser for meg nå? Eller bør jeg ta til fornuft og glemme han, han har jo såret meg noe innmari. Og vil hN igjen være utro om vi prøver igjen? Mange vil vel si jeg ikke er over han, det er jeg nok ikke, men kommer man over det? PS, litt rotete innlegg, det gjenspeiler vel min usikkerhet og tvil. Tenker så mye for tiden..Anonymous poster hash: 52676...a43
Lexandra Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Eksen fra min ungdom var utro... Følte det på samme måte... Kanskje han var blitt bedre, og foralltid ville ha meg.. Men... Det dukket opp nye jenter... Og han glemte at han hadde kjæreste...
Sillicious Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Jeg har vært utro for mange år siden, og kunne aldri tenkt meg å gjort det igjen. Så.. man trenger ikke å være cheater selv om man har gjort det en gang. Men flere ganger .. da hadde jeg vært skeptisk. :-)
MajorasMaske Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 (endret) Det at han var utro, gikk på selvtilliten min løs, og at det var med i jeg kjente så godt, var vondt og utilgivelig. Man høster som man sår. Vanligvis dukker faresignalene på utroskap opp lang vei i forkant. Fordi samspillet er forstyrret. Hvis man ikke tar tak i det da, går det som det går. Dere har like mye skyld begge to for at dere ikke holdt sammen. Endret 19. november 2013 av MajorasMaske 1
Suss81 Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Om jeg var deg ville jeg tatt han tilbake for å irritere damen han var utro med litt, etter en uke ville jeg ha dumpa han så det sang etter og hive han på dør...møkkamann....Tenk å prøve seg på en offerrolle når han var akkurat like med på leken selv.. 2
Trapp Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Syns du kunne vurdert å ta ham tilbake igjen dersom han bare la seg paddeflat og tok på seg ansvaret for handlingene sine, men det gjorde han jo ikke. Så derfor blir det "dump" fra meg.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Tror du like godt kan innse at dere ikke klarer å finne tilbake til et godt liv sammen etter at han har levd med en annen dame i 1 år. Gå til psykolog og få hjelp til å komme over han og se framover. Innse at det livet dere hadde sammen er historie, nå begynner ditt nye liv. Det er ikke mye smart å gå og lengte etter denne mannen, dropp drømmeriene! Anonymous poster hash: 8c988...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå