Gå til innhold

Får ikke opp syltetøyglasset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg får ikke opp det jævla syltetøyglasset og det er det eneste pålegget det er i hele huset! Kjæresten min er på tur i utlandet så jeg kan ikke spørre han om råd siden han svarer ikke på mobilen. Jeg har prøvd å vri og vrenge lenge nå, men jeg får så vondt i fingre og hender. Au. Har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: dd66c...e7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk et hull i lokket med en kniv :) Da slippes vakuumet ut og det blir lettere. Til senere anbefaler jeg å kjøpe en jar key. Genialt :)

Skrevet

Hold den under varmt vann et par sekunder.

Anonymous poster hash: 373f4...7fe

Skrevet

Skyll under springen i veldig varmt vann, skru opp med et håndkle eller en klut etterpå.

Kan også funke å banke med noe hardt i midten av lokket, eventuelt ta en kniv å stikke hull på midten av lokket for å få vekk vakuum.

Skrevet

Lokket, altså.

Anonymous poster hash: 373f4...7fe

Skrevet

Tipp lokket på skrå mot noe hardt(flis, hard benk etc) og legg press på lokket.

Anonymous poster hash: 05ca7...bbc
Skrevet

Du setter skaftet på en smørkniv eller en skje (den formen som passer best) under lokket på siden og presser opp, slik som man åpner øl med lighter. Når du hører et lite "poff" er vakuumet ute og det blir enkelt å åpne :)

• Liker 5
Skrevet

Skyll under springen i veldig varmt vann, skru opp med et håndkle eller en klut etterpå.

Kan også funke å banke med noe hardt i midten av lokket, eventuelt ta en kniv å stikke hull på midten av lokket for å få vekk vakuum.

Det sprutet jo varm vann overalt og så fant jeg ikke håndkle eller klut så jeg brukte papir og det ble jo vått gikk revnet jo bare når jeg vridde. Så da leita jeg huset rundt til jeg fant et rent håndkle, men da var jo lokket kaldt igjen!

Men jeg så naboen var ute i garasjen sin så jeg løp bare ut med syltetøyglass og han åpnet det bare på en to tre. Irriterer meg at det fortsatt ikke er obligatorisk husmorskole, da hadde greid dette selv :kjempesinna:

Skrevet

Det sprutet jo varm vann overalt og så fant jeg ikke håndkle eller klut så jeg brukte papir og det ble jo vått gikk revnet jo bare når jeg vridde. Så da leita jeg huset rundt til jeg fant et rent håndkle, men da var jo lokket kaldt igjen!

Men jeg så naboen var ute i garasjen sin så jeg løp bare ut med syltetøyglass og han åpnet det bare på en to tre. Irriterer meg at det fortsatt ikke er obligatorisk husmorskole, da hadde greid dette selv :kjempesinna:

Etter jeg begynte med litt vekttrening får jeg alltid opp slike ting selv! Er en liten hverdagsseier ;)

Hehe, du brukte papir ja. Ikke særlig husmoraktig!! :P

Skrevet

Støtter skje-trikset til iGirl og sjekk ut youtube neste gang :)

Skrevet

Etter jeg begynte med litt vekttrening får jeg alltid opp slike ting selv! Er en liten hverdagsseier ;)

Men får man ikke manne muskler da? Jeg har ikke lyst til å bli flatbrystet og breiskuldra.

Skrevet

Men får man ikke manne muskler da? Jeg har ikke lyst til å bli flatbrystet og breiskuldra.

Hahaha! :) Da skal du trene bra hardt. Må huske at vi kvinner har ikke så mye testosteron, ergo skal det en del til for å få mannemuskler som kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...