Gå til innhold

Bukser som sklir ned, lager merker i livet og glir opp fra ankelstøvlettene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig det er min kropp (litt overvektig) som gjør dette, men opplever flere de samme problemene? Jeg føler buksene mine sklir ned samme hvor små de er, og at jeg derfor må dra de på meg ofte, samt dra ned i leggene etter å ha sittet. For at buksene skal sitte på må de være rimelig stramme eller så må jeg bruke belte, og da får jeg uansett merker på magen. Dere vet sikkert åssen merker jeg mener.

Har også problemer med ankelstøvletter. Jeg stapper buksa fint nedi, men etter kort tid har den sklidd opp og det ser ikke pent ut.

Er jeg den eneste som har det slik, eller er det flere der ute? Del fine erfaringer :fnise:

Anonymous poster hash: 4685d...649
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Ca alle bukser med stretch i siger på meg også. Uten stretch sitter de. (Men det finnes knapt nok bukser uten stretch lenger.....)

Skrevet

Mente dine, ikke fine erfaringer, men for meg er det vel kanskje fint om noen har like erfaringer :fnise:

Anonymous poster hash: 4685d...649
  • Liker 1
Skrevet

Ja, kjenner til det problemet. Har ikke så mye erfaring med ankelstøvletter men iallefall bukser som slir ned og/eller lager merker. Plagsomt, men har slitt med litt overvekt hele livet så er vant til det. :P

Anonymous poster hash: bd091...991
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Jeg trenger bukser i stretch for at de skal sitte ordentlig. Elsker superflexbuksene fra bikbok:-)

Skrevet

Har akkurat samme problem! Men jeg har ikke kropp til å gå i bukser uten stretch. Så infinner meg i at jeg må bruke belte:)

Skrevet

Weightless bukser? De er både ekstatiske og har silikoninnlegg i livet slik at de ikke glir.. :-)

Anonymous poster hash: 562fe...ea0

Skrevet

alle bukser med stretch gjør det, på meg også. og det hjelper med belte.

Anonymous poster hash: ee11a...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...