Gå til innhold

Liker eksen profilbilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nylig møtt en gutt som vil bli kjent med meg. Vi har en felles venn, en eks av han. Det er mange år siden de var sammen, minst fem. Men var innom profilen hennes og han har kommenter noen bilder og likt noen av bildene (et av bildene har han likt i år). Så enten er det vennskapelig ment eller så er han ikke over hun muligens. Han er ikke kjent for å være player, men pleier ikke like andre jenters bilder. Kjenner han ikke godt nok til at jeg føler jeg han spørre han om eksen..så hva tror dere?

Anonymous poster hash: 1ce1f...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig? Hvis det er så lenge siden, så er han nok over henne. Man må da kunne sette pris på ekser uten å være interessert.

• Liker 1
Gjest SoftLynn
Skrevet

Hehe...joa tenkte jo tanken, men umulig å være helt sikkert da

Skrevet

OMG, hvis du skal lage et problem av det er du ikke moden nok til å ha kjæreste. Skjærpings!

Anonymous poster hash: d704c...383
  • Liker 1
Gjest SoftLynn
Skrevet

Herregud bare fordi jeg spør om det...skjerp deg selv!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke tenkt noe særlig på det."Liker" og kommenterer hun hans bilder da?

Skrevet

Ville ikke lagt noe i det. Har selv et par ekser jeg både liker og kommenterer bildene til. Er absolutt helt over dem, og ønsker dem bare alt godt.

Skrevet

Som de over her poengterer, så er det ikke noe vits å bry seg om "likes" av eksers profilbilder. Hvis du henger deg oppi det, så kommer du bare til å blir usikker når dere er i lag.

Jeg "likte" et profilbilde av eksen min senest i forrige uke, men vi er gode venner nå og både han og jeg vet at det ikke ligger noe i det.

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Er nok ingenting å bry seg om. Noen ganger trykker jeg liker på bilder bare for å være hyggelig, legger ikke all verdens i det.

Jeg er litt forsiktig med å trykke liker og kommentere på det eksen legger ut da, av hensyn til nydama hans. Men iblant gjør jeg det. Jeg har null følelser for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...