AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hei. Traff ei hyggelig jente på byen fredag, fikk tlf nr hennes. For sent å ringe henne i morgen? Eller har det gått for lenge? Anonymous poster hash: d3675...607
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Send heller en melding. Hmmm... Hvorfor det? Tlf funker bedre. Anonymous poster hash: d3675...607
mckinley Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Hmmm... Hvorfor det? Tlf funker bedre. Anonymous poster hash: d3675...607 Du vet jo best selv hva du foretrekker. Personlig liker jeg gutter som tar det litt rolig i begynnelsen. Det å prate i telefonen med noen er egentlig en ganske intim greie, særlig hvis man bare har møttes én gang før. Så jeg ville foretrukket å få en sms. 7
Gjest miora Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Du vet jo best selv hva du foretrekker. Personlig liker jeg gutter som tar det litt rolig i begynnelsen. Det å prate i telefonen med noen er egentlig en ganske intim greie, særlig hvis man bare har møttes én gang før. Så jeg ville foretrukket å få en sms. Syns det samme. Hvis man blir ringt kan det bli ganske kleint hvis man ikke er interessert, på melding har man mer muligheten til å styre det selv.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Du vet jo best selv hva du foretrekker. Personlig liker jeg gutter som tar det litt rolig i begynnelsen. Det å prate i telefonen med noen er egentlig en ganske intim greie, særlig hvis man bare har møttes én gang før. Så jeg ville foretrukket å få en sms. Hvor gamle er dere? Trodde jenter likte at menn tok initiativet og ringte. Er jeg helt på bærtur her? Men sikkert veldig individuelt. Anonymous poster hash: d3675...607
mckinley Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Hvor gamle er dere? Trodde jenter likte at menn tok initiativet og ringte. Er jeg helt på bærtur her? Men sikkert veldig individuelt. Anonymous poster hash: d3675...607 Jeg er tidlig i 20-årene. Og ja, digger at gutter tar initiativ, men på en kul og avslappet måte. Sier ikke at det er helt krise hvis du absolutt vil ringe henne, men jeg tror de fleste venninnene mine ville vært enige i at det er bedre å få en sms. Jeg syns faktisk også det er veldig god timing, verken for tidlig eller for sent. 1
Gjest Snuppi Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Er enig med de andre, send henne en SMS
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Er enig med de andre, send henne en SMS Ok takk, da gjør jeg det. Anonymous poster hash: d3675...607
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Hvor gamle er dere? Trodde jenter likte at menn tok initiativet og ringte. Er jeg helt på bærtur her? Men sikkert veldig individuelt. Anonymous poster hash: d3675...607 Absolutt ikke for sent å ta kontakt, men jeg slenger meg på de andre og sier at du bør sende sms Anonymous poster hash: 84e82...cf0
Gjest Snuppi Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Ok takk, da gjør jeg det. Anonymous poster hash: d3675...607 Tvi, tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå