Gå til innhold

Er dette et kjærestepar? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møtes hver helg, har gjort det i en mnd nå.

Holder hender, ler masse sammen(har veldig lik humor), kysser masse, koser med hverandre, gir varme blikk og smil til hverandre, har sex, begge har møtt hverandres familier. Hans mor omtalte meg som hans kjæreste her forrige helg og han sa ikke noe på det. Så kan jo være han syntes tanken på å være sammen med meg er helt Ok?:)

Vi

sender meldinger til hverandre hver dag og ringer når vi ikke er sammen.

Prater om at jeg skal komme opp til han i sommer og hjelpe til med noe gårdsarbeid, snakker om at vi kan reise på ferie sammen, enten med barna eller uten(jeg barn fra et tidligere forhold), han sier jeg kan legge igjen småting i leiligheten hans, som tannbørste, skifteklær, osv. Så jeg er jo velkommen tydeligvis:)

Før vi dro på vår første date hadde vi snakket ofte telefonen, og skrevet meldinger til hverandre hver eneste dag i ca en mnd. Så har vel kjent han i to-tre mnd nå.

Jeg er bare helt oppetter ørene forelsket og er livredd for å ta det første steget og ta den kjente "kjærestepraten", i frykt for å skremme han helt vekk.

Det er kanskje litt tidlig men.

Når bør jeg spørre? Eller skal jeg vente til han gjør det?

Anonymous poster hash: d0114...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som et kjærestepar i mine ører :-)

Anonymous poster hash: aeccc...45b
  • Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Høres ut som et kjærestepar i mine ører hvertfall :)

Og jeg syns du skal ta det opp først, jeg. Er jo helt klart og tydelig at han ser på deg som mer enn en venn, så er ganske sikker på at den samtalen skal gå bra. :tommelopp:

Når bør jeg spørre? Eller skal jeg vente til han gjør det? Kanskje han tenker det samme ^^

Endret av Mortem
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Når du får legge igjen sakene dine hos han, dere begge tar initiativet til å kontakte hverandre, og har møtt hverandres svigerforeldre, din svigermor kalte deg hans kjæreste uten at han reagerte negativt på det.. Da tror jeg ikke du behøver å engste deg for å ta kjærestesamtalen med ham. :yvonne:

Skrevet

Definitivt kjærestepar. :kristin:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Åjåj! Så koselig!

Hvis han synes at en slik samtale ikke er passende på dette tidpunktet, så hadde han nok aldri blitt klar for den heller. :fnise: Hopp i det, TS!

Håper vi får høre hvordan det gikk! :hjerte:

Skrevet

Bare å ta det opp med han. Synes det høres ut som om dere er kjærester jeg, altså! Lykke til! :biggrin:

Skrevet

Ja vi er kabakje det da. Men tør ikke si det til venner og familie før jeg har avklart det med han;)

Men hvordan gå frem? For ikke å skremme vettet av den stakkars mannen?

TS

Anonymous poster hash: d0114...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...