Gjest me2u Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Så har nå vært pillefri i 3 uker. I går følte det som om en hest sparket meg i livmoren. Varte bare et sekund. Det murret og var ømt. I dag våknet jeg med de såreste brystvortene og det murrer og durer i magen. Har ikke hatt mensen på mange år da jeg hoppet over mensen i 5 år så visste at det kan ta flere måneder før jeg starter å blø. Men er det normalt at jeg får alle symptoner på mensen før det starter opp igjen selv om mensen ikke kommer? Livmoren er superøm og jeg husker ikke hvordan det var. Da jeg hadde pillemensen så blødde jeg ekstremt lite og hadde verken pms eller denne ømheten. Det er kanskje mer vanlig når en ikke går på pille? Noen som har vært igjennom lignende etter pille slutt?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Normalt. Det er hormonene som begynner å jobbe igjen Anonymous poster hash: 8e935...990 1
Lillemora Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg ble visst gravid med en gang etter min pilleslutt. Hadde ikke hatt mensen under pillebruken, i 2 år. Hadde en liten blødning (1,5 dag) ca 2-3 uker etter slutt, og en liten stund etterpå hadde jeg kjempepositiv graviditetstest Hadde ømme brystvorter og "stikking" i livmoren
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Sånn har jeg hver måned - det er PMS *hormoner* Anonymous poster hash: 29260...3d5
Gjest me2u Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Var nok eggløsning da jeg fikk første blødning i dag Kanskje ting kommer på plass igjen fortere enn jeg fryktet? Håper det. Hadde vært digg å vite at mensen kom hver måned, men vet at det kan ta noe tid før akkurat den biten blir stabil.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Var nok eggløsning da jeg fikk første blødning i dag Kanskje ting kommer på plass igjen fortere enn jeg fryktet? Håper det. Hadde vært digg å vite at mensen kom hver måned, men vet at det kan ta noe tid før akkurat den biten blir stabil. Ja godt med bekreftelse Anonymous poster hash: 29260...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå