Gå til innhold

Har jeg blitt "friendzoned"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg er ei jente på 25 år, som flyttet til en ny by nå i høst for å begynne på et masterstudie. Allerede de første ukene fikk jeg veldig god kontakt med en annen gutt på studie, og vi endte med å kline og kose i fylla. Etter det har vi hatt veldig god kontakt, og jeg har blitt veldig betatt av ham.

Problemet er at vi nå har blitt en vennegjeng på 6-7 personer, som vi begge er en del av. Derfor henger vi sammen omtrent hver dag, og fester sammen i helgene.

Ingen av de andre vet at vi har "rota", og det virker som det har vært en stille og nesten ikke merkbar overgang til å "bare være venner". Vi har heller ikke snakket om det.

Nå ønsker jo ikke jeg å ødelegge hele dynamikken og vennegjengen med å buse ut med hva jeg føler. Samtidig ønsker jeg ikke å "bare" være vennen hans. Han er en fantastisk gutt, men jeg frykter at jeg må innse fakta. Han hadde vel tatt noe mer initiativ dersom han var interessert?

Føler meg som en fjortis igjen :P

Anonymous poster hash: dedab...1c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette med friendzone gjelder bare for damer.

For en mann spiller det ingen rolle om du har blitt venn.

Anonymous poster hash: 97be3...e98
  • Liker 3
Skrevet

Hele greia med friend zone er bare en myte. Kjør på sier nå jeg.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Han er en fantastisk gutt, men jeg frykter at jeg må innse fakta. Han hadde vel tatt noe mer initiativ dersom han var interessert?

Føler meg som en fjortis igjen :P

Er ikke det en deilig følelse da?

Kanskje han er sjenert når han ikke har drukket mannebrus?

Er det noe du kan gjøre for å ta initiativ eller eventuelt få til et møte på fylla sammen?

Nei, dette med friendzone gjelder bare for damer.

For en mann spiller det ingen rolle om du har blitt venn.

Anonymous poster hash: 97be3...e98

Nei.

Jeg har plassert mange attraktive høns i vennesonen.

:)

Skrevet

Nå ønsker jo ikke jeg å ødelegge hele dynamikken og vennegjengen med å buse ut med hva jeg føler. Samtidig ønsker jeg ikke å "bare" være vennen hans. Han er en fantastisk gutt, men jeg frykter at jeg må innse fakta. Han hadde vel tatt noe mer initiativ dersom han var interessert?

Med mindre han er sjenert så ville han nok foretatt seg noe.

Du kan jo gi det et lite forsøk for å være sikker :) Hør om han vil finne på noe elsn.

Skrevet

Han er sikkert en sjenert ung mann. Neste fest sier du "la oss gå hjem til meg" så skal du se det blir ordnings.

Skrevet

Om du vil noe så ta styring! Er ikke noe poeng å sitte på gjerdet og vente på at det tradisjonelle mønsteret skal gå sin gang. Man kan fort bli blind for hva som er rett foran øya. Du har lite å tape på det uansett.

Skrevet

Kanskje dere begge skjuler interessen til dere er sikre på at interessen er gjensidig. 10 år senere når det er for sent sier dere i kor: "Jeg visste ikke at du var interessert!" + "Jeg var jo kjempeinteressert!"

Skrevet

Om du vil noe så ta styring!

Hva legges i dette begrepet? :)

Skrevet

Hva legges i dette begrepet? :)

Handler om å gå aktivt inn for det man ønsker. I denne sammenhengen så blir det da å ta det første steget mot å komme nærmere den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...