AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hvilken er finest av monogram eller damier ebene? Anonymous poster hash: 487bc...6da
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 ErkeharryAnonymous poster hash: a132c...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Hvorfor er de harry? Anonymous poster hash: 06792...d4f
Gjest Malanthor Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Urgh. Finn noe bedre og bruk pengene på.
Gjest puffy Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Kjempefine! Har selv monogram og damier, synes begge er fine, men liker at skinnet blir penere i monogram etter en del bruk. Skinnet blir mørkere og finere og finere :-)
Pene sko... Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 (endret) Damier Ebene, helt klart. Monogram-versjonen kan jeg ikke fordra. Har selv holdt meg til enten Damier Ebene eller noe enda mer diskré. Noen kan mene at Damier Ebene ikke er så pent, og/eller oppbrukt, selv om jeg personlig mener at det funker. Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! Endret 20. november 2013 av Pene sko... 1
Sails Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! Uff da, det hørtes absolutt ikke ut som noe å være stolt av. 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Damier Ebene, helt klart. Monogram-versjonen kan jeg ikke fordra. Har selv holdt meg til enten Damier Ebene eller noe enda mer diskré. Noen kan mene at Damier Ebene ikke er så pent, og/eller oppbrukt, selv om jeg personlig mener at det funker. Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! Å herre... Anonymous poster hash: d53bf...259 3
Pene sko... Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 (endret) Uff da, det hørtes absolutt ikke ut som noe å være stolt av. Det får være min sak. Selv om dette ikke er noe jeg er stolt av - heller noe jeg selv ler av. EDIT: Dessuten er ikke alle varene jeg har kjøpt til meg selv engang. De dyreste innkjøpene har jeg gjort på oppdrag fra foreldre, men alle kjøpene står i mitt navn siden jeg har kjøpt for dem. Dermed ser det ut på papiret som at jeg personlig har brukt veldig mye penger der. Det er vel heller det som får meg til å le. Endret 20. november 2013 av Pene sko... 1
skyflakes Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Damier Ebene, uten tvil En av få LV-vesker jeg i utgangspunktet syns er fine. Men føler Damier tar samme retning som Monogram dessverre.
Wonders Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 (endret) har ikke dette vært diskutert allerede i høst? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=780960 Endret 20. november 2013 av Wonders
Gjest AnneShirley Skrevet 20. november 2013 #13 Skrevet 20. november 2013 Hva med å vurdere noe helt annet? Jeg ville gjort det i alle fall. Det er mye fine vesker som ikke er så "oppbrukt" eller florerer i like stor grad som fake.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Hvorfor må det alltid komme så mange negative bemerkninger om LV i alle tråder? Hun spør ikke hva dere mener om LV i seg selv, men hva som er finest av monogram og damier. Hvis dere ikke kan svare på spm, så foreslår jeg at dere rir de høye hestene deres en annen plass. Synes begge er fine, ta den du synes er finest Anonymous poster hash: 06792...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå