Gå til innhold

Louis vuitton neverfull. Monogram eller damier ebene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er finest av monogram eller damier ebene?

Anonymous poster hash: 487bc...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erkeharry

Anonymous poster hash: a132c...fd1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er de harry?

Anonymous poster hash: 06792...d4f
Gjest Malanthor
Skrevet

Urgh. Finn noe bedre og bruk pengene på.

Skrevet

Kjempefine! Har selv monogram og damier, synes begge er fine, men liker at skinnet blir penere i monogram etter en del bruk. Skinnet blir mørkere og finere og finere :-)

Skrevet (endret)

Damier Ebene, helt klart. Monogram-versjonen kan jeg ikke fordra.

Har selv holdt meg til enten Damier Ebene eller noe enda mer diskré. Noen kan mene at Damier Ebene ikke er så pent, og/eller oppbrukt, selv om jeg personlig mener at det funker. :) Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! ;)

Uff da, det hørtes absolutt ikke ut som noe å være stolt av.
  • Liker 6
Skrevet

Damier Ebene, helt klart. Monogram-versjonen kan jeg ikke fordra.

Har selv holdt meg til enten Damier Ebene eller noe enda mer diskré. Noen kan mene at Damier Ebene ikke er så pent, og/eller oppbrukt, selv om jeg personlig mener at det funker. :) Men det må jeg egentlig si, siden jeg ifølge butikkens egne opplysninger om meg i forretningen i Oslo er tolkbart beskrevet som storkunde. Hahaha! ;)

Å herre... :rolleyes:

Anonymous poster hash: d53bf...259

• Liker 3
Skrevet (endret)

Uff da, det hørtes absolutt ikke ut som noe å være stolt av.

Det får være min sak. Selv om dette ikke er noe jeg er stolt av - heller noe jeg selv ler av. ;)

EDIT: Dessuten er ikke alle varene jeg har kjøpt til meg selv engang. De dyreste innkjøpene har jeg gjort på oppdrag fra foreldre, men alle kjøpene står i mitt navn siden jeg har kjøpt for dem. Dermed ser det ut på papiret som at jeg personlig har brukt veldig mye penger der. Det er vel heller det som får meg til å le. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Damier Ebene, uten tvil :) En av få LV-vesker jeg i utgangspunktet syns er fine. Men føler Damier tar samme retning som Monogram dessverre.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Hva med å vurdere noe helt annet? Jeg ville gjort det i alle fall. Det er mye fine vesker som ikke er så "oppbrukt" eller florerer i like stor grad som fake.

Skrevet

Hvorfor må det alltid komme så mange negative bemerkninger om LV i alle tråder? Hun spør ikke hva dere mener om LV i seg selv, men hva som er finest av monogram og damier. Hvis dere ikke kan svare på spm, så foreslår jeg at dere rir de høye hestene deres en annen plass.

Synes begge er fine, ta den du synes er finest :)

Anonymous poster hash: 06792...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...