Gå til innhold

imma sucker for love, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal, litt ihvertfall.

Jeg har holdt på med en fyr i noen mnd.

Den ene dagen kan han være veldig ivrig på å snakke med meg, den andre dagen helt borte å går på autopilot, med svar som "mm" og "k".

Han blir lei av at jeg maser/klager når jeg tviler på om han liker meg, og svarer da ting som "Jeg har jo sagt til foreldrene mine at vi er sammen jo, tror du jeg sier det om jeg ikke liker deg?" - "Du er jo den beste jenta en kan ønske seg" - "aldri følt det slik før" osv.

Og en dag etter, kan han være sånn care igjen.
Han har heller ikke behov for å prate hverdag hele tiden sier han (noe jeg forstår da), men om jeg ikke har pratet med han på 1-2 dager, sender han en snap, poker på facebook eller sier noe til meg på mld. bare sånn kort: "Jeg er her" opplegg.

Men jeg blir så sliten, å jeg kan jo ikke mase mer nå, har blitt mye av det i det siste.

Er så lei av at den ene dagen skal jeg være helt på topp, og den andre dagen ikke.

Han sendte alltid god morgen meldinger til meg før korte og små, men det har han sluttet med tror jeg, men om jeg da gjør det, ser han på den bare, og ikke svarer.. er jeg så uinteressant?

Noen som har det slik med en?

Anonymous poster hash: 3184b...dfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig at menn er på den måten :) De har ofte helt andre behov enn damer i forhold til intensitetsnivå og jevnhet av kontakt. Nå overgeneraliserer jeg for å illustrere et poeng: Akkurat som damer har behov for nær kontakt og mye bekreftelser, har menn behov for å trekke seg litt bort og være stille eller henge med venner.

Kanskje kommer han nærmere oftere hvis du er en trivelig kjæreste å komme tilbake til :)

Skrevet

Min erfaring som mann er at ekstremt mye meldinger og masse chatting osv er jævlig uinteressant med personer jeg kjenner og har kontakt med IRL. Det inkluderer kjærester.

Anonymous poster hash: 57ccc...b62
Skrevet

Min erfaring som mann er at ekstremt mye meldinger og masse chatting osv er jævlig uinteressant med personer jeg kjenner og har kontakt med IRL. Det inkluderer kjærester.

Anonymous poster hash: 57ccc...b62

...også et godt poeng :)

Skrevet

Har vel vært litt motsatt selv. Er veldig kontaktsøkende og liker å snakke sammen og ta på en kjæreste. Kos kan det liksom ikke bli for mye av og kan gjerne sitte og ligge over hverandre hele dagen egentlig. Ei jeg var sammen med likte ikke kontakt så godt og ville ha mer avstand. Det blir jo litt vondt å gå rundt og ønske noe mer og ikke få den bekreftelsen. Bygger seg opp en del usikkerhet også.

Tenker nok at både han og henne kan være begge deler. Det viktigste er nok å ha en god nok kommuikasjon generelt slik at det ikke blir et problem. Om man ikke kan prate om ting så vil det bygge seg opp og rive ned forholdet selv om følelsene er aldri så sterke. Og da er det ikke alltid lett å plukke opp bitene og sette dem sammen igjen heller.

Ting er sikkert enklere om det er noenlunde likhet på dette, men tenker nok at det fint kan gå om man kan forstå hvor ting ligger også. Om noe endrer seg uten at det kommer kommunikasjon rundt det så er jo det et rødt flagg iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags opplegg er dette, da? Er dere kjærester? :klo: I så fall synes jeg det er merkelig å ikke la høre fra seg hver dag. Om dere bare "holder på"/dater/flørter, blir det kanskje litt pushy å konfrontere ham med mangel på interesse.

Anonymous poster hash: 7c143...54e
Skrevet

Vi holder jo på, er eksklusive, og ja.. så og si sammen.
Dette er dag 2 jeg ikke har hørt i fra han, tenkte jeg skulle se hvor langt det gikk denne gangen.

Det er ikke noe problem når vi først er sammen, da er han veldig klengete, kosete osv.
nesten så det blir litt for mye for meg til og med.
Men ja, jeg liker å høre fra han, hvordan dagen har vært osv.
Men jeg kan jo sikkert være litt masete og, selvom jeg prøver å holde meg i skinnet :fnise:

Så ja, jeg aner ikke.
Er akkurat som om at etter han har gitt meg en liten "kjærlighets erklæring" , søt melding eller noe slikt, så stopper han å prate en stund.

Skrevet

Men ts, jeg synes du høres masete ut. Men det er også mulig fyren gir bedritne signaler som oppfattes av deg, så det kan hende du har rett også. Ingen av de jeg har vært med har vært i nærheten av den likegyldige holdningen og "badboy" viktige holdningen der... æsj. Hørtes ikke ut som en koselig fyr egentlig.

Anonymous poster hash: a3332...225
Skrevet

Ts/

Ja, jeg var vel veldig masete.

Jeg ba han dumpe meg, men han ville ikke, også sa jeg mye.. teite ting (tragisk nok var jeg full og rask på sms'en)

plutselig sluttet han å svare på et døgn, så jeg måtte legge meg flat med en ordentlig laaang melding.

Da dumpet han meg, for han var lei av klaging og mas. Fader jeg er jo innpåsliten jo! jeg bare visste ikke at det var SÅ ille.

Da jeg spør om det virkelig er over nå, sier han "For nå ja, men jeg er så utrolig glad i deg"
han nevnte også noe om å prøve igjen senere, men jeg liker ikke sånt. Da gror liksom aldri såret.

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Hvem er imma?

Anonymous poster hash: 3dc32...776
Skrevet

menn vil ha OFTE oppmerksomhet, MEN ikke over lengre tid!

En jeg savner å holde deg, glad i deg holder i MASSEVIS

Dersom du skal snakke om all slags tull og ting så blir vi litt care.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...