Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som mates med flaske, når bytter man til en større tut? Er det ved en bestemt alder?

Anonymous poster hash: 43a88...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avent har i hvert fall 1 (0+ mnd), 2 (1+ mnd), 3 (3+mnd) og 4 (6+-smokker). Vi brukte 1er smokkene til hun var to måneder og så 2er til hun var seks måneder, så vi hoppet over 3er smokkene. Hun sølte veldig mye da vi prøvde å bytte til 2er i starten, så da brukte vi 1er en stund lenger. Man må rett og slett bare prøve seg litt frem :)

Skrevet

Vår er 3 mnd. og vi har brukt 1er-smokken til MAM fram til i dag. Vi byttet til 3er men det ble bare gris! Melka spruta over alt og babyen ble illsint. Da byttet vi tilbake til 1eren :-)

Skrevet

Vi lagde bare hullet større med nål når det var på tide, sparer penger :)

Skrevet

Vi følte avvisningen på tutene man kjøper :) Skal snart bytte til 4 (6mnd), hun er nå 5 mnd.. Har veldig god erfaring med å bytte til større tut.. Hun har blitt matet med flaske fra 1 uke..

Anonymous poster hash: f59ef...90b

Skrevet

Du merker veldig fort om hullet på tutten er for stor hvertfall, da sliter babissen med å få svelget unna. Og er den for liten så går det tregt. Vi fulgte det annbefalte som stod på tuttene, evnt lagde ekstra hull med nål

Skrevet

Takk alle.

Du merker veldig fort om hullet på tutten er for stor hvertfall, da sliter babissen med å få svelget unna. Og er den for liten så går det tregt. Vi fulgte det annbefalte som stod på tuttene, evnt lagde ekstra hull med nål

Det går ikke for fort men vet ikke om det går for tregt, har ikke merket noe forskjell tror jeg. Han har fått flaske siden han ble født og han er 1 mnd, vi bruker ennå tut nr 1 til avent.

Skrevet

Når barnet konsekvent bruker mer enn 15 minutter pr måltid, er det på tide å bytte smokk.

Skrevet

Til orientering heter det tåtesmokk.

Anonymous poster hash: 7bb2f...dac
Skrevet

Når barnet konsekvent bruker mer enn 15 minutter pr måltid, er det på tide å bytte smokk.

Det har han gjort lenge da han er en av de som tar flere pauser i spisinga, har ikke noe med tuten å gjøre. Bruker ca 20 min.

Skrevet

Til orientering heter det tåtesmokk.

Anonymous poster hash: 7bb2f...dac

Til orientering så har enkelte ting flere navn, blant annet kaller avent sine for flasketut, ikke tåtesmokk. Du kan google flasketut.

• Liker 1
Skrevet

Det har han gjort lenge da han er en av de som tar flere pauser i spisinga, har ikke noe med tuten å gjøre. Bruker ca 20 min.

La meg presisere det til aktiv spising.

• 2 uker senere...
Skrevet

La meg presisere det til aktiv spising.

Aktiv spising når han dytter bort flaska? Og etter noen min ber om å få den tilbake

Skrevet

Nei, tiden mellom han ber om å få den tilbake og til han dytter den bort igjen. Legg sammen minuttene han faktisk spiser, altså aktiv spising. Blir det mye mer enn 15 minutter er hullet for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...