AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Er det sant at de med høy forbrenning og de som er slanke har det lettere å bygge muskler? Jeg har begynt å trene regelmessig etter at jeg slutte for et par måneder siden (på den tiden hadde jeg trent i 2 mnd woohoo). Kjenner at rumpa mi er mer spretten allerede og at bena begynner å se bedre ut. Er det slik at vi slanke bygger muskler raskere? Anonymous poster hash: 6ccf6...bbe
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Ja, det er helt sant! Er sånn selv og på to måneder gikk jeg fra flat mage til skikkelige abs. Fikk store muskler i armene også, ser mye bedre ut. (er gutt forresten)Anonymous poster hash: db52f...fb1
Gjest Kv84 Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Ååå, da skal jeg begynne å trene litt...
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Nei det tror jeg ikke. Grunnen til at du får sprettrumpe så "raskt", er vel pga du har lite fett, og dermed blir musklene fortere synlige. Tjukke mennesker har mere fett rundt kroppen, og da tar det lengre tid før musklene kommer frem. (Pga musklene ligger under et fettlag) Anonymous poster hash: 29add...78f 1
Gjest Runforit Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Slanke bygger ikke fortere muskler, men på slanke personer med lavere fettprosent så vil en se musklene raskere enn på de som må kutte fettprosenten samtidig som de bygger. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Bare tull, bare se på de evig tynne guttene/mennene som sliter som gale for å legge på seg muskler. Det er bare som de andre sier her, at resultater i form av muskelvekst åpenbart synes bedre enn de gjør på en med et tykkere lag fett utenpå musklene. Anonymous poster hash: de75b...43e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå