Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninnen min gjennom 10 år har de siste 5 årene bodd i Oslo i forbindelse med studier, og jeg har bodd like lenge i Trondheim. Vi har begge flyttet fra vårt felles hjemsted for å studere. Jeg har vært å besøkt henne i Oslo 3 ganger, ca. 1 uke hver gang. Hun har aldri besøkt meg, og da jeg spurte henne forrige gang om hun kom til å komma på besøk så var svaret at det var lettere om vi bare kunne møtes på hjemstedet vårt, i og med at jeg bor nærmere hjembyen. Hun vil dermed kunne besøke familie og treffe meg i samme slengen. Jeg skjønner jo greia, at det er praktisk, men synes det er trist å aldri ha henne på besøk, og vise henne rundt i studiebyen min :(

Anonymous poster hash: 564a0...85d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner dere begge. Om hun er litt praktisk av seg tenker hun sikkert at det viktigste jo er at dere treffer hverandre, hun forstår kanskje ikke nettopp det at du har lyst til å vise henne byen du bor i. Kan du ikke rett og slett si til henne akkurat det du skriver i siste setning? :) Det er ikke sikker hun har tenkt på det en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...