AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Det er masse hyggelige menn på Grønland som spør deg om du vil ha litt "fun time". Når til og med jeg ble sjekket opp, med feber og hamsterkinn så er det håp for alle Anonymous poster hash: ef0c5...f3c
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Det er masse hyggelige menn på Grønland som spør deg om du vil ha litt "fun time". Når til og med jeg ble sjekket opp, med feber og hamsterkinn så er det håp for alle Anonymous poster hash: ef0c5...f3c Men de fyrene er vel ikke ute etter en kjæreste først og fremst?
Gjest BettyBoop Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Det er masse hyggelige menn på Grønland som spør deg om du vil ha litt "fun time". Når til og med jeg ble sjekket opp, med feber og hamsterkinn så er det håp for alle Anonymous poster hash: ef0c5...f3c Fun time? Er det mannlige horer dette? 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 1. Tar de seg selv høytidelig? 2. Barberer de skjegget? Hvis nei på begge, send en til Vestlandet, a! Anonymous poster hash: 0d6e8...755
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Fun time? Er det mannlige horer dette? Nei, jeg ble sjekket opp av noen hyggelige afrikanere da jeg lufta bikkja i helga. Ikke at jeg hadde rørt de med tang, men hyggelig å bli spurt, spesielt siden jeg hadde feber og ikke så helt fresh ut. Så da veit dere det girls, er dere keen på litt lovin' så er Grønland stedet å henge. Anonymous poster hash: ef0c5...f3c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Kjæreste og "litt lovin" er ikke direkte det samme da. Anonymous poster hash: 62beb...9d3 2
Gjest BettyBoop Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Nei, jeg ble sjekket opp av noen hyggelige afrikanere da jeg lufta bikkja i helga. Ikke at jeg hadde rørt de med tang, men hyggelig å bli spurt, spesielt siden jeg hadde feber og ikke så helt fresh ut. Så da veit dere det girls, er dere keen på litt lovin' så er Grønland stedet å henge. Anonymous poster hash: ef0c5...f3c Uttrykket fun time fikk det bare til å høres slik ut, for da hører jeg for meg thailandske horer som sier "love you long time" og sånn.
soe Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Det er mange sånne som lager lyder som psst, og sier att come here baby, let me do something to you. Dette var det jeg hørte når jeg sto på skateboard i oslo's gater. Jeg ble redd, hahah !!!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Fått spørsmål inne på oslo s også.. Det var spesielt en gang jeg møtte på en mann som ikke ville gi seg. Han kom bort og begynte å spørre om jeg hadde kjæreste, om jeg ville være kjæresten hans og om jeg ville være med hjem til han. Jeg takket nei flere ganger, og han ville ikke gi seg, prøvde å gi meg penger (1000kr) for å bli med han og etter å ha takket nei enda et par ganger tenkte jeg at jeg var kvitt han. Men neida, han kom tilbake med blomsterbukett og en stratos.. er det mulig... Anonymous poster hash: a4058...07e 2
Gjest BettyBoop Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Fått spørsmål inne på oslo s også.. Det var spesielt en gang jeg møtte på en mann som ikke ville gi seg. Han kom bort og begynte å spørre om jeg hadde kjæreste, om jeg ville være kjæresten hans og om jeg ville være med hjem til han. Jeg takket nei flere ganger, og han ville ikke gi seg, prøvde å gi meg penger (1000kr) for å bli med han og etter å ha takket nei enda et par ganger tenkte jeg at jeg var kvitt han. Men neida, han kom tilbake med blomsterbukett og en stratos.. er det mulig... Anonymous poster hash: a4058...07e Huff for en vemmelig opplevelse da. Ikke noe ålreit. Kjenner jeg er glad jeg ikke bor i Oslo. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Det er slike menn som voldtar. Du er klar over det? De eier ikke normale sperrer og ser på norske jenter som fritt vilt og horer. Samtidig stenger de sine egne søstre inne og krever at de skal være dydsmønstre og forsvare familiens "ære". Anonymous poster hash: d3902...320 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Fått spørsmål inne på oslo s også.. Det var spesielt en gang jeg møtte på en mann som ikke ville gi seg. Han kom bort og begynte å spørre om jeg hadde kjæreste, om jeg ville være kjæresten hans og om jeg ville være med hjem til han. Jeg takket nei flere ganger, og han ville ikke gi seg, prøvde å gi meg penger (1000kr) for å bli med han og etter å ha takket nei enda et par ganger tenkte jeg at jeg var kvitt han. Men neida, han kom tilbake med blomsterbukett og en stratos.. er det mulig... Anonymous poster hash: a4058...07e En stratos?! Faen, jeg fikk bare crispo... Anonymous poster hash: 0d6e8...755 2
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Det er mange sånne som lager lyder som psst, og sier att come here baby, let me do something to you. Dette var det jeg hørte når jeg sto på skateboard i oslo's gater. Jeg ble redd, hahah !!! haha, du den pssst greia er så rar! Har en kompis fra midt-østen og når han ser meg på gata går han bak meg og sier psssssst helt til jeg hører det. Akkurat som om jeg er en katt! haha. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan rope på meg som alle normale mennesker gjør. Kanskje det er ment som et kompliment der han kommer fra, men jeg synes det er litt ekkelt. (Han er en engel altså, og er ikke noe galt med oppførselen hans ellers) 2
Aviale Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 haha, du den pssst greia er så rar! Har en kompis fra midt-østen og når han ser meg på gata går han bak meg og sier psssssst helt til jeg hører det. Akkurat som om jeg er en katt! haha. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan rope på meg som alle normale mennesker gjør. Kanskje det er ment som et kompliment der han kommer fra, men jeg synes det er litt ekkelt. (Han er en engel altså, og er ikke noe galt med oppførselen hans ellers) Digresjon/offtopic, men en venninne av meg fortalte at i Ghana har de en lignende "psst" greie for å tilkalle folks oppmerksomhet på gata - til alt fra venner til gateselgere. Så tror nok "psst" bare er den typen kommunikasjon kompisen din er vant til når han skal si "hei" til noen man møter på gata
Gjest FrkAnna Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Tenkte Grønland, altså landet Grønland 1
AnonymBruker 42 Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 (endret) Det er like lett å få kjærste på grønnland som på Karl Johans altså... Ja jaggu er det ikke håp for alle gitt :D -PssssssssssssssssT. Hey haaaaandsome! Want fuuuuuuuuuuun-TIME!? Edit. glemte Endret 23. november 2013 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Tenkte Grønland, altså landet Grønland Hehe neida, det er altså bydelen Grønland i Oslo Jeg takker alltid nei til tilbudene jeg får da. Men godt å vite at noen menn vil ha meg, siden norske menn ikke liker meg. Anonymous poster hash: ef0c5...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Mange damer i Karl Johan til gutter som vil ha kjæreste også. De er også ute etter fun time og er afrikanske. For et morsomt sammentreff. Anonymous poster hash: c648f...e86
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Mange damer i Karl Johan til gutter som vil ha kjæreste også. De er også ute etter fun time og er afrikanske. For et morsomt sammentreff. Anonymous poster hash: c648f...e86 Haha jeg vet! Så da kan man si det sånn: single menn kan gå til Karl Johan og møte noen hot mamas, og single damer kan henge på Grønland Anonymous poster hash: ef0c5...f3c
Vimsa 2 Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Fått spørsmål inne på oslo s også.. Det var spesielt en gang jeg møtte på en mann som ikke ville gi seg. Han kom bort og begynte å spørre om jeg hadde kjæreste, om jeg ville være kjæresten hans og om jeg ville være med hjem til han. Jeg takket nei flere ganger, og han ville ikke gi seg, prøvde å gi meg penger (1000kr) for å bli med han og etter å ha takket nei enda et par ganger tenkte jeg at jeg var kvitt han. Men neida, han kom tilbake med blomsterbukett og en stratos.. er det mulig... Anonymous poster hash: a4058...07e Hahaha en stratos?! da hadde jeg hoppa på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå