AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg er alenemor til ganske små barn, og har vært på date med en mann som har omtrent like små barn. Hvor ofte kan man forvente å ha tid til hverandre når hverdagen er så hektisk, og man ikke involverer barna enda? Noen med erfaring?Anonymous poster hash: 2fa70...1ec
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Er dette et ledende spørsmål der du egentlig argumenterer for at dere skal involvere barn asap for å slippe utfordringene?? Og lage en "ny"familie?? Ellers er jo svaret temmelig opplagt: Når begge kan og vil!Anonymous poster hash: ea541...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 TS her. Nei, absolutt ikke, iallefall ikke et ønske fra min side. Vil holde de utenfor til vi evt er sikre på å satse, dvs noen måneder. Utfordringen er da at om man treffes en gang i mnd er man heldig, og da tenker jeg at selv noe bra vil dø ut av seg selv. Derfor var jeg ute etter andres erfaringer på område, hvor ofte man fikk det til og andre ting som kan dukke opp...Anonymous poster hash: 2fa70...1ec
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Kommer vel an på de andre foreldrenes engasjement og hvor mye fritid man har.Anonymous poster hash: ea541...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå