Gå til innhold

Fulle former eller slanke damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mannfolk; liker dere damer med masse former ( pupper og lår i massevis ) eller tynne modellkropper med lite kjøtt på benet?

Bare lurer;-)

Anonymous poster hash: 71ff8...84c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er svaret: menn er forskjellige.
Altså ingen fasit. Det finnes utallige mange tråder om dette om du leter litt.

Anonymous poster hash: a9794...60b
  • Liker 10
Skrevet

Et sted midt i mellom. Godt definerte pupper og lår, men ikke"massevis".

Skrevet

slank med definert midje ser best ut;P

Skrevet

Hvorfor må det enten være tjukk eller syltynn da? Jeg tør gjette på at de aller fleste befinner seg midt i mellom, både med hensyn til preferanser og eget utseende.

Anonymous poster hash: 611bd...a07
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal alltid de formfulle være de som har pupper i massevis?
Slanke jenter kan vel ha det samme? Tipper du er en av de formfulle.

Anonymous poster hash: 08436...b05
  • Liker 6
Gjest Grapefrukt
Skrevet

De fleste slanke jenter har former altså. Selv synes jeg slanke/tynne kvinner med former er penest, men så er jeg ikke mann da.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge midjen er slank og hoftene brede så gir jeg søren i om man har noen kilo for mye eller for lite. Midjen MÅ være slank!

Anonymous poster hash: 0ca72...573
  • Liker 3
Skrevet

Så lenge midjen er slank og hoftene brede så gir jeg søren i om man har noen kilo for mye eller for lite. Midjen MÅ være slank!

Anonymous poster hash: 0ca72...573

Men du kan jo ikke se om en kvinne har slank midje eller ikke utenfra? Så du bare dumper henne om hun ikke er tynn rundt midja?

Litt merkelig.. Jeg foretrekker jo en mann med sixpack om jeg kun går etter utseendet og ser en mann på bilde, men det betyr ikke at jeg ikke elsker og beundrer kroppen til min kjæreste som ikke har sixpack. Det er jo ikke sånn at jeg dumper en mann om han ikke har sixpack :fnise: Men finnes vel nok av overfladiske mennesker som gjør det og.

Jeg har selv ikke verdens slankeste midje, men det hadde ikke passa sammen med resten av kroppen min. Jeg har en pen og bra kropp som mange beundrer, og kjæresten sa at han mente midja mi var perfekt første gangen vi sov sammen. Og man kan ikke trene seg til en slank midje heller, for det er medfødt. :)

Litt merkelig å ha sånne bastante meninger om kroppen til den man skal ligge med synes jeg, men om man kun bryr seg om utseendet og ikke om jenta har noe mellom øra eller ei og ikke trenger å være pen ellers, så :P

Anonymous poster hash: a9794...60b

Gjest AnneShirley
Skrevet

Tror menn og kvinner faller for enkeltpersoner mer enn for en bestemt fysikk.

• Liker 3
Skrevet

Hei mannfolk; liker dere damer med masse former ( pupper og lår i massevis ) eller tynne modellkropper med lite kjøtt på benet?

Bare lurer;-)

Det høres ut som du beskriver nærmest to ytterpunkter. Ingen av beskrivelsene hørtes spesielt tiltrekkende ut.

Jeg liker en sunn og normal kropp, med både pupper, lår og rumpe, men ikke nødvendigvis "i massevis". Trenger ikke være så veldig trent heller, men bare et sunt utseende.

Hverken syltynne eller overvektige mennesker ser sunne ut, altså ingen av dem. Da må det bli noe i mellom, men jeg synes det blir for dumt å ha bestemte krav til pupper, hofte eller midje. Det er så mange varianter og kombinasjoner der ute som er fine på hver sin måte.

Faller altså ikke for en bestemt fysikk, men for enkeltpersoner, som damen over meg skrev. Har falt for jenter med totalt forskjellige fasonger, høyder, lengder, bredder og farger, så å ha ett bestemt ideal på det området er helt fremmed for meg. :)

Anonymous poster hash: bab1a...59f

Skrevet

Liker former veldig godt. Puppene trenger ikke å være store, men er greit at bakenden er godt definert. Skal en del til før det blir for stort også faktisk.

En del avhenger også av hvordan sammensetningen totalt sett funker. Er ikke alt som går. En jente kan bære seg veldig godt enten om hun er lita eller stor. Er det fordelt på de riktige stedene er det sexy uansett.

Skrevet

Jeg kan ikke være den eneste som begynner å bli lei slike tråder som dette?

• Liker 6
Skrevet

TS her, jeg befinner meg i den siste kategorien,har veldig smale hofter og små pupper. Misunner de med mer former. Sikkert mange tråder om dette, men jeg er helt ny her, så jeg begynte fra scratch ;)

Skrevet

Når skal folk forstå at det ikke finnes en universiell fasit på dette?

Hilsen formfull, uten definert midje, men fornøyd frøken ;)

Anonymous poster hash: 2b115...85e
Skrevet

TS her, jeg befinner meg i den siste kategorien,har veldig smale hofter og små pupper. Misunner de med mer former. Sikkert mange tråder om dette, men jeg er helt ny her, så jeg begynte fra scratch ;)

Ofte slik at de som er mer formfulle ønsker å være mindre og de som er mindre ønsker å være mer. En vesentlig faktor er å være fornøyd med den kroppen man har og gjøre det beste ut av det. Er ikke noe galt med å ha drømer, men jeg tror det er viktig at det er noe realistisk der også. En kan gjøre mye med trening f.eks.

Det finnes også noen for alle. Det er dem som liker former og dem som liker annet. Å finne en som aksepterer og elsker en for akkurat den en er vil fort gjøre at det ikke betyr så mye hvilken kategori man havner innunder uansett.

Elsk deg selv og nyt forskjellene fremfor å henge deg opp i at du burde være annerledes. :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker små til mellomstore pupper.

Anonymous poster hash: 5f6fe...ca9

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke være den eneste som begynner å bli lei slike tråder som dette?

Jepp, og vi kan allerede se hvordan den kommer til å utvikle seg. :klaske:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...