AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Del Skrevet 19. november 2013 Hei! Er det noen her som husker apen Amadeus? Han bodde hjemme hos en familie i trønderlag.. Familien drev en dyrepark, men apen bodde hjemme hos dem. Gikk på barne-tv slutten eller midten av 90tallet. Husker jeg likte denne serien så godt, og vil se den igjen! Anonymous poster hash: 929d6...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Del Skrevet 19. november 2013 Husker ikke serien så godt, var nok for gammel da den gikk. Men har vært i Amadeusparken og der lever Amadeus fremdeles. Men parken er i Hedmark nå, visste ikke at den egentlig lå i Trøndelag. Anonymous poster hash: 75a2b...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 19. november 2013 #3 Del Skrevet 19. november 2013 Har ikke sett TV-serien, men husker vi var i dyreparken i Klæbu ofte da jeg var lita og hilste på Amadeus. Han var en skikkelig rakker og stjal isen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå